| Vergeten? | Registreer

Forum » Overige sporten » MotoGP: Rossi breekt scheenbeen

MotoGP: Rossi breekt scheenbeen

Ik ben zelf ook nogal een race fanaat (en dan vooral eigenlijk de Formule1 en 't WRC), maar MotoGP zie ik dan zo nu en dan ook nog wel eens.

Gister las ik eerst van de crash van Valentino Rossi en dat hij zijn scheenbeen gebroken heeft. Ik kan er echter nergens meer beelden van vinden (gister gezocht). Allemaal verdwenen door de auteursrechten helaas.

Wat denken jullie, betekend dit het einde van het kampioenschap voor Rossi??

Ik denk persoonlijk dat ze hem gewoon vast op de motor zullen binden met een pin in zijn been, want hij heeft al met hele gekke blessures gewoon wedstrijden gereden en gewonnen.
Ik ben niet echt in de ban van racen, maar ik lees wel vaak dat Rossi een hele goeie racer is.
Toevallig heb ik op mijn PSP een spelletje dat WRC heet, en ook race is.

Jammer voor Rossi dat hij zijn scheenbeen heeft gebroken.
jup jup dat is het zeker! Ik lees nu iig dat hij misschien zelfs het hele seizoen is uitgeschakeld... en daarmee ook de ambitie voor een zoveelste wereldtitel even op de w8 moet zetten.
Dat is dan heel vervelend voor hem :O

Klopt het dat hij een italiaan is?
jep dat klopt, de beste motorrijder ... euhm laten we zeggen: ooit!

Hij was en is echt heer en meester als het aan komt op die sport.

Ook in de autosport weet hij nog wel een potje te breken (gezien de tests die hij heeft gedaan voor het F1 team van Ferrari).
Oei, dan is het niet zo mooi dat zijn scheenbeen is gebroken!

Laten we hopen dat het snel geneest ;)
Ik denk echt dat ze hem gewoon met een pin in zijn been aan de motor gaan vast tapen ofzo haha
En weet je misschien hoe het nu met hem is?
langzaam herstellende, voorspellingen waren dat hij iig een paar maanden uit de running zou zijn. Dus gaat het kampioenschap nu gemakkelijk naar Lorenzo :|
Oei, niet zo blij met Lorenzo?

© 2009 - 2017 VoetbalInfo.nl | All rights reserved | Sitemap | RSS | Algemene voorwaarden Naar boven