| Vergeten? | Registreer

Forum » Binnenland » Kampioen van 2011

2

Kampioen van 2011

Gezien het feit dat we het afgelopen jaar in de winterstop er bijna allemaal naast zaten met de uiteindelijke kampioen van 2010 gaan we dit jaar weer eens kijken wie de kampioenskandidaten zijn.

Ik doe het alvast voor:

1. Ajax
2. PSV
3. AZ
4. FC Twente
5. Groningen

Minimaal en maximaal 5 teams opgeven! :D
1. Ajax
2. FC Twente
3. PSV
4. AZ
5. RKC :D
Quote:
LukasS schreef op woensdag 13 juli om 21:07:
1. Ajax
2. FC Twente
3. PSV
4. AZ
5. RKC :D

Wakker worden jij met RKC, joehoe!
Kijken wat je zegt in mei 2012 ;)
Redactie Berichten: 658
Eindstand eredivisie 2011?

Das toch al geweest?
Laten we er maar 2012 van maken ;)

Of beter: 2011/2012
Oké dan :D

1. PSV
2. Ajax
3. Twente
4. Groningen
5. AZ
1. Ajax
2. PSV
3. Twente
4. Feyenoord
5. Groningen

Comeback van Feyenoord!
Quote:
boefmansje schreef op donderdag 14 juli om 09:29:
Eindstand eredivisie 2011?

Das toch al geweest?

Ik denk... laat ik iedereen eens te pakken nemen!
Nee, foutje! :D
Quote:
Lazy schreef op donderdag 14 juli om 09:59:
1. Ajax
2. PSV
3. Twente
4. Feyenoord
5. Groningen

Comeback van Feyenoord!

Ik zie Feyenoord dit seizoen zijn comeback niet maken, hoe graag je het ook zou willen als supporter. Ze hebben mensen verloren en kunnen daar niks voor aankopen en anders op het nippertje, maar KNVB zit tegen. Met deze selectie kom je niet ver, die moet je eerst opleiden, gezien je nu nog weer meer met talenten moet werken. Kortom die comeback denk ik nog maar jaartje uitstellen.
Quote:
Satioz schreef op donderdag 14 juli om 16:35:
[...]

Ik zie Feyenoord dit seizoen zijn comeback niet maken, hoe graag je het ook zou willen als supporter. Ze hebben mensen verloren en kunnen daar niks voor aankopen en anders op het nippertje, maar KNVB zit tegen. Met deze selectie kom je niet ver, die moet je eerst opleiden, gezien je nu nog weer meer met talenten moet werken. Kortom die comeback denk ik nog maar jaartje uitstellen.

Nog wel langer dan een jaar vrees ik.
Ze moeten gewoon 4/5 sterkhouders erbij hebben, net zoals Vitesse... maar dat zie ik niet gebeuren bij de eerstgenoemde! :P
1. Ajax
2. FC Twente
3. AZ
4. Vitesse
5. PSV

Ajax heeft volgens mij de beste selectie. Twente heeft Co Adriaanse. AZ kan nog eens zwaar gaan verrassen onder Verbeek en het nog beter doen dan vorig jaar. Van den Brom zie ik hetzelfde doen bij Vitesse als bij ADO, er een hecht team van smeden en ik verwacht van Vitesse nog wel wat op de transfermarkt. PSV op plek vijf, ze kopen op "naam" in maar het evenwicht in de selectie is compleet zoek. Waarom aanvallende middenvelders halen als juist de verdediging en de aanval kopzorgen bezorgen? Daarbij gaat Rutten het elftal echt niet lekker aanvallen laten voetballen, dus ik denk dat PSV dit jaar enorm gaat floppen. Ik hoop het ook, maar dat is een gevoelskwestie. ;)
Ik ben nog niet heel overtuigd, maar voorlopig:
1. Ajax
2. FC Twente
3. FC Groningen
4. PSV
5. AZ

Ajax heeft zich goed versterkt en kán het wel. Het is nu aan Frank de Boer om dat nogmaals tot resultaten te leiden.

Twente heeft flinke krachten verloren of gaat dat nog doen (Janssen, Ruiz) maar steekt technisch gewoon heel goed in elkaar. Twente speelt gewoon als een team en dat werkt.

Groningen heeft zeker geen slechte spelers en heeft al jaren een stijgende lijn. Dat gaan ze voortzetten. Met het extra geld dat ze van essent krijgen al zeker.

PSV faalt in de verdediging. Middenveld is aardig maar aanval valt ook tegen. Worden zo geen kampioen. En zeker niet met het aanvallende middenveld, daar kan Rutten niet mee omgaan.
De kelder zoals het er nu naar uitziet:
14. NAC Breda
15. De Graafschap
16. RKC Waalwijk
17. VVV-Venlo
18. Excelsior

Hoe denken jullie dat Roda JC het gaat doen? :P Veel transfervrij verloren: Hadouir, Kah, Addo, ...
Roda gaat het minder doen dan vorig jaar, maar zullen niet echt in de problemen komen. Ik schat ze in op 9 t/m 12.

Mijn keldertje:

15. VVV-Venlo
16. De Graafschap
17. RKC Waalwijk
18. Excelsior
14. De Graafschap
15. Heracles
16. VVV-Venlo
17. Excelsior
18. RKC Waalwijk

Jullie schatten RKC wel hoog in. Die hebben hun beste 3 spelers verloren en zijn hun complete voorhoede kwijt. alleen wat Jupiler spelers voor in de plaats gekomen. Excelsior wordt ook drama omdat die alle goede huurlingen kwijt zijn aan Feyenoord en VVV zie ik ook geen hoge ogen gooien. Tevens Heracles gaat ook weer zakken. Die spelen al 2 seizoenen boven hun kunnen.
Heracles vind ik zelf niet dat ze zo laag gaan staan... denk dat het eerder VVV, De Graafschap, Excelsior en RKC zullen zijn
Heracles steekt technisch erg goed in elkaar. RKC schat ik denk ik niet zo hoog in, nou ja, eigenlijk acht in Excelsior en VVV-Venlo juist laag in. Excelsior heeft de belangrijkste spelers verloren (Roorda terug, spelers mee met Pastoor, doorstroom naar Feyenoord) en kreeg er weinig voor terug PLUS er is een nieuwe trainer die zijn spel wil invoeren. Dat wordt teveel. VVV-Venlo heeft vorig seizoen opnieuw aangetoond een saaie en totaal ongemotiveerde ploeg te zijn. Die halen het niet nogmaals.
Wel leuk dat RKC Sno wil halen en ook de afvallende spits van Ajax :P
Zal ik als Belg zijnde ook eens pronostiekje doen:

1. PSV
2. Twente
3. Ajax

Onderin het klassement heb ik geen flauw idee. Al denk wel dat VVV zich zal redden, kan ook niet met zo'n supertrainer! :p
Ik hou het voorlopig op

1 PSV mits er nog een verdediger en een spits bij komt deze week
anders 1 en 2 wisselen
2 Ajax
3 AZ
4 FC Twente

15 NAC
16 VVV
17 Excelsior
18 RKC
Quote:
bennyboys schreef op vrijdag 29 juli om 21:14:
Ik hou het voorlopig op

1 PSV mits er nog een verdediger en een spits bij komt deze week
anders 1 en 2 wisselen
2 Ajax
3 AZ
4 FC Twente

15 NAC
16 VVV
17 Excelsior
18 RKC

Wat een verrassing, AZ op 3! :D
Ik denk:
1. Ajax
2. PSV
3. FC Twente
4. AZ

Onderin:
15. NAC
16. RKC
17. VVV
18. Excelsior
1. PSV
2. Twente
3. Ajax
4. AZ
5. Heerenveen
6. Vitesse

Dit zal het in mijn ogen ongeveer worden. De eerste 3 kunnen verschillen, we hebben gewoon weer 3 titelkandidaten.

2

© 2009 - 2017 VoetbalInfo.nl | All rights reserved | Sitemap | RSS | Algemene voorwaarden Naar boven