| Vergeten? | Registreer

Forum » Buitenland » Premier League

Premier League

Hier mogen alle discussies gevoerd worden voor de Engelse competitie!

Om ergens me te beginnen:

Als Arsenal Cesc en Nasri verliest, kunnen ze dan nog bij de top 4 komen?
Denk het wel gewoon. Denk trouwens ook niet dat ze beiden vertrekken. Cesc zal naar Barca gaan, maar Nasri blijft gewoon bij Arsenal. Daarbij hebben ze ook naast die twee genoeg prima spelersmateriaal om Top 4 te spelen.
Quote:
LukasS schreef op donderdag 14 juli om 10:25:
Denk het wel gewoon. Denk trouwens ook niet dat ze beiden vertrekken. Cesc zal naar Barca gaan, maar Nasri blijft gewoon bij Arsenal. Daarbij hebben ze ook naast die twee genoeg prima spelersmateriaal om Top 4 te spelen.

Nou ik vind het kiele kiele hoor. Liverpool is weer sterk zoals vanouds en heeft zich ook weer goed versterkt. Man City komt er sowieso bij, Man U en Chelsea ook. Van de 4 vind ik Arsenal toch de minste + Tottenham wordt er ook niet bepaald zwakker op.
Liverpool, City en Tottenham hadden vorig jaar ook goed spelersmateriaal, dan wel niet beter dan Arsenal. Desondanks heeft Arsenal goed genoeg spelersmateriaal om top 4 te spelen. Het spannende aan Engeland is, is dat er een stuk of zeven teams zijn die goed genoeg spelersmateriaal hebben om dat te doen. Of het gebeurt is één, maar goed genoeg zijn ze.
Ik vind dat Tottenham net te kort komt...
Nou daarom eindigde City ook boven Arsenal ;)

Liverpool is dit jaar absoluut sterker dan vorig jaar. Sowieso vanwege de trainer + aanwezigheid van Suarez, Carrol en nu ook Downing. Liverpool was niet voor niets de best presterende ploeg in de 2e seizoenshelft.

Arsenal daarentegen zakte van de 2e plaats weg naar de 4e plaats en heeft even zelfs moeten vrezen voor de 4e plek omdat Tottenham dichterbij kwam. Die ploeg speelde zichzelf kapot omdat ze niet gewend waren om en CL en PL te spelen (zie je wel vaker).

Ik verwacht dan ook dat Man U en Chelsea om de titel vechten. Man C en Liverpool om de 3e en 4e plek vechten en Arsenal buiten de boot gaat vallen en zelfs moet vrezen voor plek 5. Ik heb altijd gezegd dat Arsenal de eerste ploeg is die af gaat vallen in de top 4 als Man C zich door blijft ontwikkelen zoals ze nu doen.
Redactie Berichten: 658
Manchester United en Chelsea strijden gewoon om de titel. Man City, Arsenal en Liverpool zijn kwalitatief net een tikje minder dan die twee.
Structureel wel inderdaad...maar er kan een sterk jaar bij zitten! :D
Als Wenger vertrekt én belangrijke spelers blijven (Van Persie, Fabregas, Nasri) maar ook andere goede spelers blijven (Wallcott is een held) maakt Arsenal een kans. Al zie ik dat allebei zo snel niet gebeuren.

Liverpool is duidelijk beter dan de laatste paar jaar. Probleem is dat het voornamelijk leeft op de voorhoede. De verdediging en het middenveld zijn nog niet helemaal goed genoeg om de aanval te ondersteunen.
Gewijzigd op zaterdag 16 juli om 16:54
Arsenal haalt voor 100% de top 4 komend seizoen.
De reden: Ze spelen het beste voetbal in de gehele Premier League.
Tot nu toe heeft Arsenal de selectie alleen nog maar versterkt, met Gervinho (een redelijke snelle buitenspeler). Hiermee speelt Arsenal al in op het mogelijke vertrek van bijv. een Nasri.
Ligt er wel aan of Fabregas, Nasri en Van Persie blijven dan vind ik...
Quote:
marnixpilon schreef op woensdag 20 juli om 11:24:
Arsenal haalt voor 100% de top 4 komend seizoen.
De reden: Ze spelen het beste voetbal in de gehele Premier League.
Tot nu toe heeft Arsenal de selectie alleen nog maar versterkt, met Gervinho (een redelijke snelle buitenspeler). Hiermee speelt Arsenal al in op het mogelijke vertrek van bijv. een Nasri.

Valt iets op aan te merken. Arsenal speelt namelijk wel het MOOISTE voetbal uit de Premier League, maar niet het productiefste. Met Manchester City, United, Chelsea is er boven heel veel concurrentie maar ook van onder wordt het spannend. Liverpool en de Spurs kunnen namelijk nog wel eens heel goed gaan presteren.

Een buitenspeler als vervanging voor Nasri? Dat is een beetje gek, vind je niet?

Ik hoop echt dat Arsenal kampioen wordt, maar ik acht die kans opnieuw laag.
1. Chelsea
2. Manchester United
3. Manchester City
4. Liverpool
5. Arsenal
Gewijzigd op zaterdag 20 augustus om 18:04
Ik gok toch echt voor City... die gaan vast nog wel wat kopen in de winterstop ook!
City krijgt nog wel een terugval, Chelsea en United gaan om de titel strijden!
Man City wordt duidelijk kampioen

© 2009 - 2017 VoetbalInfo.nl | All rights reserved | Sitemap | RSS | Algemene voorwaarden Naar boven