| Vergeten? | Registreer

Forum » Binnenland » Eredivisie

Eredivisie

Hier discussieer je over de Eredivisie!
Lets start!

PSV: kampioenswaardig ja of nee?

Ik zeg nee. Middenveld is sterk, maar aanval is zwak zonder echte spits en verdediging is nog hetzelfde als vorige week en die is nog altijd zwak
Verdediging is zorgenkindje bij PSV. Het middenveld hebben zo goed voor mekaar, en de aanval is inderdaad niet ultiem. Vandaar dat ik voorlopig nee zeg.
Quote:
Lazy schreef op donderdag 14 juli om 15:02:
Lets start!

Ik zeg nee. Middenveld is sterk, maar aanval is zwak zonder echte spits en verdediging is nog hetzelfde als vorige week en die is nog altijd zwak

Ik denk dat die spits er wel gaat komen...
El Hamlap toch?
Alsof met hamlap de kampioenschap binnenhaalt. Die zou ik niet meer bij een club in Nederland stallen, heeft geen toegevoegde waarde. Tevens denk ik dat PSV sowieso nog te zwak is. Af en toe spelen ze redelijk, maar zoals gezegd verdediging heeft soms blunders dat gewoon niet meer kan op dit niveau, en de aanval is ook niet alles. Middenveld hebben ze flink versterkt, wat positief is, maar ze hadden beter kunnen investeren in verdediging/aanval
Zeg ik toch ook niet?
Redactie Berichten: 658
Met Wijnaldum, Strootman en Mertens zijn er drie fantastische voetballers bijgekomen. Als ze nog een goede spits en een fatsoenlijke doelman aantrekken, wordt PSV kampioen.
Zijn wel ander soort spelers dan PSV normaal aantrekt... minder 'gemeen' dan de huidige en bekende selectie..
Quote:
Lazy schreef op donderdag 14 juli om 15:02:
Lets start!

Middenveld is zelfs té goed. Strootman is een geweldige verdedigend middenvelder, daar PSV met Wijnaldum en Toivonen een stevig aanvallend middenveld heeft. Ook Labyad zou nog wel eens kunnen doorbreken.

Met het vertrek van Reis mist er wel echt een spits. Lens is al nodig voor andere posities en Toivonen blijft middenvelder. Ook het wegvallen van Dzsudzsak kan dus echt niet opgevangen worden door Mertens. Goede speler, maar kan de Hongaar niet doen vergeten.

Verdedigend is er ook nogal wat op aan te merken. Manolev, Marcelo, Tamata en Rodriguez, dat is toch gewoon waardeloos? Allemaal traag, matig qua verdediging en voegt al helemaal niets toe aan de opbouw. Bouma hebben ze tenminste iets aan.

Over Isaksson maar niet te beginnen...
Met een of twee verdedigende versterkingen en een spits is PSV in mijn ogen gewoon kampioenskandidaat nummer 1. Vindt het wel mooi dat ze nu eerst zoeken naar Nederlandse mogelijkheden.
In de aanval missen ze toch echt een goede afmaker...
Quote:
thijskeeper schreef op vrijdag 29 juli om 00:39:
Met een of twee verdedigende versterkingen en een spits is PSV in mijn ogen gewoon kampioenskandidaat nummer 1. Vindt het wel mooi dat ze nu eerst zoeken naar Nederlandse mogelijkheden.

Is logisch, omdat Nederlandse spelers goedkoper zijn. Voor geïmporteerde spelers geldt er bijvoorbeeld een erg hoog minimumloon.
Quote:
Jaime schreef op vrijdag 29 juli om 10:09:
[...]

Is logisch, omdat Nederlandse spelers goedkoper zijn. Voor geïmporteerde spelers geldt er bijvoorbeeld een erg hoog minimumloon.

Het is juist compleet andersom. Buitenlandse spelers zijn veel goedkoper dan de Nederlandse spelers. Alleen spelers van buiten de EU moeten een minimum salaris verdienen. Binnen de EU is dat niet het geval.

Waarom denk je dat Utrecht 3 Zweden heeft gehaald voor een totaal van nog geen 7 miljoen...Voor Verhoek alleen al moesten ze minimaal 4 betalen.
Nederlanders zijn over het algemeen erg duur inderdaad.
De transferprijs is hoog van de Nederlanders, maar het salaris is wat minder... meestal is het in het buitenland andersom :D
PSV heeft best een prima team dit seizoen.
Denk alleen dat het best lastig gaat worden, als je in de achterste linie niemand hebt die een beetje op kan bouwen.
Verder hebben ze ook niet een afmakertje voorin staan.
Met Mertens, Strootman en Wijnaldum hebben ze natuurlijk wel een flinke kwaliteitsinjectie gekregen.
Het blijft verdedigend alleen wel zeer kwetsbaar.
Dat is al gebleken in de allereerste wedstrijd tegen AZ.
Quote:
boefmansje schreef op vrijdag 15 juli om 10:46:
Met Wijnaldum, Strootman en Mertens zijn er drie fantastische voetballers bijgekomen. Als ze nog een goede spits en een fatsoenlijke doelman aantrekken, wordt PSV kampioen.

Plus nog een goede centrumverdediger.
Die linksback uit Belgie is wel wat voor ze, maar dan nog hebben ze een centrale verdediger nodig :P
Derijck, Bouma en Marcelo: alle drie aardige centrumverdedigers, maar niet goed genoeg voor een topclub als PSV!
Tyton in het doel laten staan bij PSV, of verkopen na uitblinker in EK en Gomes terughalen?
Forum moderator Berichten: 16
MiezPSV, ik zou Tyton nog laten staan, vind hem op dit moment niet veel minder dan Gomes, en hij is nog jong, kan dus nog veel groeien.
Ik denk dat Gomes het vorig jaar tijdens zijn terugkeer naar het PSV stadion voor zichzelf nogal heeft verpest door het publiek voor zich te eisen tijdens zijn walk of fame vlak voor de rust van een van de thuismatches van PSV, en daarbij PSV kan hem toch nooit betalen. Of Tyton voor een goede prijs verkopen en Zoet de kans geven, of anders niet handelen en Tyton laten staan.

© 2009 - 2017 VoetbalInfo.nl | All rights reserved | Sitemap | RSS | Algemene voorwaarden Naar boven