| Vergeten? | Registreer

Forum » Binnenland » Eerste Divisie

Eerste Divisie

Hier wordt er gediscussieerd over de Eerste Divisie!
Zijn er nog leuke talenten dit jaar om rekening mee te houden in de categorie Boerrigter, Mertens en Strootman...die daar mogelijk rondlopen?
Gaat in de kelder wel spannend worden met Fortuna Sittard, Almere City FC, FC Oss en wellicht FC Eindhoven (al tijdje echt waardeloos bezig).
Ben ik gek als ik denk dat MVV Mestreech een goede kans maakt op een rentree in de Eredivisie? Zijn lekker bezig, elke week beter!
Mja, ik kan het altijd moeilijk inschatten... vind het maar een rare competitie... vorig jaar ook.. Sparta presteerde matig maar Strootman komt wel via Utrecht bij PSV... raar of niet?
Eindhoven is toch echt geen ploeg meer die in de kelder speelt. Zijn de afgelopen 2 jaar al flink bezig aan het opbouwen tot subtop en verwacht dat ze volgend jaar nog in de middenmoot zullen eindigen, en daarna een vaste play-off kandidaat zullen worden.
Ze waren volgens mij over de tweede seizoenshelft de hekkensluiter met één overwinning ofzo. En ook in de voorbereiding wisten ze weer niet te overtuigen, dus ik denk dat het boekje snel dichtgaat.
Ik zie het dit jaar gaan tussen Sparta en Willem II en FC Zwolle
om het kampioenschap.
Hoop dat Willem II en/ of Sparta terugkomen, die horen echt in de Eredivisie :P
Het is toch gebleken dat het lastig is om meteen terug te keren na een degradatie.
Sparta heeft een erg lastig seizoen gehad na hun degradatie.
Ik zie Willem II komend seizoen eigenlijk wel op een 6e plek eindigen of ergens in die buurt in ieder geval.
FC Zwolle zal het wel weer goed gaan doen.
Cambuur heeft een aardige ploeg, maar ook Go Ahead heeft geloof ik best een leuke ploeg staan.
In Tilburg is er a.s. vrijdag een feest op de Heuvel vanwege het 115-jarig bestaan van
Willem II en vertrekken ze lopend om 17.45 uur naar het stadion voor de wedstrijd
tegen Go Ahead Eagles als voorproefje op het Kampioenschap eind seizoen.
FC Zwolle draait weer lekker :)
Eindredactie Berichten: 81
Zwolle draait inderdaad lekker. Werk(te) jij bij McDonalds Noord Christian :P? Volgens mij ken ik je wel van gezicht.
Nop, heb alleen maar bij de AH in Zuid gewerkt. Ik werk er trouwens nog steeds :)

© 2009 - 2017 VoetbalInfo.nl | All rights reserved | Sitemap | RSS | Algemene voorwaarden Naar boven