| Vergeten? | Registreer

Forum » Buitenland » Jupiler Pro League

2

Jupiler Pro League

Hier alle discussies over de Belgische competitie.

Om te beginnen:
Zijn alle aankopen van Club Brugge echt nodig om weer de topclub van weleer te herkennen?
Zijn er wel flink wat hé...lijkt me niet nodig, denk dat ze eerder een trainer nodig hebben die aan een nieuw team kan werken...
Club Brugge heeft teveel gekocht, waaronder een aantal onnodige spelers. Het is even wachten voordat we weten of Vleminckx en Brugge een geslaagd huwelijk is. Met Stenman is er een aardige verdediger bij gekomen. Met Koster weet ik echter niet zo zeker of hij er een geheel van kan maken. Die man heeft er gewoon geen verstand van.

Qua selectie (techniek is belangrijker) blijft Anderlecht topkandidaat.
Koster is wel een aardig goede trainer hoor. En Vleminckx en Club Brugge horen gewoon samen, dat is het soort spits die geschapen is voor die club. Maar goed, volgens mij hebben ze aan overdaad gedaan en zullen ze moeite hebben om er een geheel van te maken.
Redactie Berichten: 658
Snap totaal niet wat Koster bij Club Brugge doet.. RKC was zijn niveau, daarna per ongeluk trainer bij Ajax geworden.
Hij is wel de man die Club Brugge weer heeft doen voetballen. Hem ontslaan zou pas echt een blunder geweest zijn.
Wel vet dat hem dat gelukt is na zijn korte periode bij Ajax!
Veel zal afhangen van het komende seizoen. Als ie dan slaagt is hij vertrokken voor een mooie carrière als trainer.
Ik verwacht veel van Zulte Waregem aankomend seizoen.
Vind je die trainer dan echt goed? bij de Graafschap vond ik hem matig...
Quote:
Corner schreef op woensdag 27 juli om 22:28:
Ik verwacht veel van Zulte Waregem aankomend seizoen.

Gaat De Fauw (Roda) nou eigenlijk naar Zulte of niet?
De Fauw speelt voor Zulte inderdaad.

@Robert: Hij deed het het afgelopen seizoen goed bij Club.
Kalezic Darije zat toch echt bij de Graafschap...bedoelde Zulte he ;)
Oh. Ja, dat wordt afwachten hé. :p
Iedereen zeurde over Kalezic, maar ik vind dat hij het prima gedaan heeft bij De Graafschap, de club is geen moment in degradatiezorgen geweest vorig seizoen.
Zulte heeft veel spelers gekocht. Nu kijken of het lukt komend seizoen. Wie weet kunnen ze de kampioenspoule halen?
Gewijzigd op donderdag 28 juli om 17:26
De Graafschap had zich goed versterkt dus vind het niet gek dat ze geen zorgen over degradatie hebben gehad. Maar het blijft natuurlijk een zware taak.
Op het einde van de competitie was het toch even billenknijpen in Doetinchem ;)
Kwam door het eveneens erg sterke Excelsior. Aardige spelers zoals Roorda en Fernandez gehad, onder leiding van een goede coach (Pastoor).
@boefmansje: Zulte zal de eerste zes niet halen denk ik. Die plaatsen zijn weggelegd voor Anderlecht, Brugge, Gent, Genk, Standard en KV Mechelen denk ik.
Wanneer wordt dat rare play-offsysteem eens een keer afgeschaft?
Vorig jaar is er gestemd dat het nog minstens vijf (?) jaar zal bestaan. Wel goed vind ik, je moet een idee niet na één zwakke jaargang niet meteen gaan afschaffen.
Op selectie ga ik dit jaar voor Anderlecht, maar dat deed ik vorig jaar ook :P
Vreemd dat je dat zegt. Op selectie komt Anderlecht bij mij pas op de derde plaats na Club Brugge en RC Genk.

Als Jovanovic daar echter bijkomt acht ik ze wel in staat om mee te doen om de titel. Maar zoals het nu is geef ik ze geen kans.
Heeft dat te maken met clubliefde?:D

2

© 2009 - 2017 VoetbalInfo.nl | All rights reserved | Sitemap | RSS | Algemene voorwaarden Naar boven