| Vergeten? | Registreer

Forum » Buitenland » Champions League

Champions League

Hier alle info over de Champions League!

Misschien een discussie om het topic open te breken:

Kan iemand Barcelona van een derde titel in vier jaar houden. Zo ja, wie?
Het kan wel, Manchester United en Real bijvoorbeeld. Maar ik zie Barcelona toch wel weer als topfavoriet.
Ik denk niet dat Barça hem wint, dat is nu toch de te kloppen ploeg hè nu. Zeker mocht Fabregas komen. Dan krijgt iedereen toch een soort van extra kick als ze tegen Barça spelen.
Nou dat was de afgelopen seizoenen niet anders hoor.
Redactie Berichten: 658
Ik hoop dat een Nederlandse club ver komt. Als Ajax een goede loting heeft kunnen ze misschien overwinteren.
Vanavond de loting voor de groepsfase. Een groep met Barça, Benfica, Manchester City en Dortmund zou wel een geile groep zijn!
De loting is gedaan en ons AFC Ajax Amsterdam zal het moeten opnemen tegen Real Madrid, Olympique Lyonnais en Dynamo Zagreb... Heeft Ajax kans om deze poule te overleven en knock-out-fase te bereiken?

KRC Genk lootte Valencia, Chelsea en Bayer Leverkusen. Op het eerste gezicht lijken de Limburgers kansloos, maar wellicht kunnen ze onder leiding van Henk ten Cate of Mario Been voor een stunt zorgen?
eerlijk gezegd denk ik dat Ajax geen kans maakt voor de eerste 2 plaatsen, plek 3 zou misschien kunnen.
Denk dat we nu wel kunnen zeggen dat het wel kan, Lyon uit gelijkspelen en Zagreb winnen!!
Thuis Zagreb winnen --> Europese overwintering veilig gesteld.

Dan hopen dat je uit bij Lyon minstens een puntje pakt en liefst wint en dan kan misschien zelfs nog de tweede ronde worden bereikt :)
Ik ga er nu gewoon van uit dat Ajax de volgende ronde haalt.

Gewoon Real Madrid van het doel af houden, vechten tegen aanvallen van hun en het liefst een vroeg doelpunt scoren.
Gewijzigd op woensdag 23 november om 11:18
Clubs als Manchester United, City, Valencia, BVB en FC Porto liggen er al uit.

De grootste kanshebbers zijn Barcelona en Real Madrid

maar ook Bayern, Milan, Chelsea en Inter kunnen ver komen.
mooie finale, Duits voetbal is het beste van heel Europa en dus van de hele wereld. Ze staan niet toevallig in de finale. Robben tegen Lewandowski. De Hollanders mogen trots zijn op Arjen want is een echte nummer 10 en de beste speler uit hun voetbal geschiedenis.

© 2009 - 2017 VoetbalInfo.nl | All rights reserved | Sitemap | RSS | Algemene voorwaarden Naar boven