| Vergeten? | Registreer

Forum » Overige sporten » Welke sporten volgen jullie?

2

Welke sporten volgen jullie?

Topic titel zegt het al een beetje hea. Ik begin:

-Formule1 (ik sla niks over)
-Soms WRC (Rally)
-Schaatsen
Ik volg heel veel sporten gewoon op tv, maar niet echt intensief..voetbal volg ik wel continue volledig en zoveel mogelijk omdat het gewoon heel leuk is.

Periodes dat ik bijvoorbeeld tennis, schaatsen en dat soort dingen ook volg als het spannend is!
Klopt ja, zeker nu met het WK zit ik ook weer bijzonder veel in het voetbal wereldje voor mijn doen (goh hoe komt dat toch :P)
Redactie Berichten: 108
Voetbal & Wielrennen zijn de enige sporten die ik absoluut niet wil missen. Formule 1 of tennis soms
Voetbal mis ik nooit.

Wielrennen, Formule 1, Hockey en schaatsen kijk ik af en toe.
Wielrennen ben ik inderdaad vergeten in mijn lijstje :). Maar ik volg eigenlijk alleen de Tour ... dat is altijd wel leuk :).
Quote:
Svenbuis schreef op donderdag 10 juni om 08:21:
Wielrennen ben ik inderdaad vergeten in mijn lijstje :). Maar ik volg eigenlijk alleen de Tour ... dat is altijd wel leuk :).

De laatste week van de tour is geweldig inderdaad! :) zit ik altijd rond 4'en voor de TV.
Ja inderdaad, sommige ritten zijn best wel saai, maar sommige ook echt super coowl.
Quote:
Svenbuis schreef op vrijdag 11 juni om 08:25:
Ja inderdaad, sommige ritten zijn best wel saai, maar sommige ook echt super coowl.

Op het einde is de sprint of diegene die los komt van het peleton wel erg leuk om te zien vind ik! ^^ :)
ja inderdaad, alleen wel zuur als ze dan 500 meter voor het einde worden bij gehaald.
Ik volg schaatsen, wielrennen en darten intensief. En formule1, tennis, hockey, zwemmen zo af en toe.
-Formule 1
-Darten
-Tennis
-MotoGP

Overige racerij (WRC, IndyCar, Clio Cup, Superbikes, etc etc.)
Voetbal (vooral WK!)
Formule 1
Soms MotoGP
Schaatsen (tijdens olympische spelen; met de hele familie voor de buis)
Olympische spelen (van alles dan)
Redactie Berichten: 658
Ik vind wielrennen veel leuker om naar te kijken dan voetbal. Ik geniet altijd enorm van de Vlaamse voorjaarsklassiekers en de Giro.
Gewijzigd op woensdag 27 juli om 19:32
- Voetbal
- Wielrennen
- WWE
- Tennis (enkel grand slams)
Leeftijd - Sport

5 t/m 9 - Judo
10 t/m 15 - Voetbal
15 t/m heden - Fitness
Quote:
boefmansje schreef op woensdag 22 december om 14:06:
Ik vind wielrennen veel leuker om naar te kijken dan voetbal. Ik geniet altijd enorm van de Vlaamse voorjaarsklassiekers en de Giro.

Pff, hoezo zit jij hier dan nog? xD

OT: voetbal, tennis, wielrennen en schaatsen volg ik intensief. Andere sporten kijk ik enkel als het op de buis is.
Oeps, dacht dat het was welke sporten je beoefent. Verkeerd gelezen :$

Ik volg: Voetbal, voetbal, voetbal, schaatsen, voetbal, vrijwel alles op de olympische spelen, voetbal, tennis en voetbal.
Quote:
LukasS schreef op donderdag 28 juli om 09:02:
[...]

Pff, hoezo zit jij hier dan nog? xD

Omdat WielerInfo.nl niet bestaat he ;)
Gewijzigd op donderdag 28 juli om 11:24
http://www.wielerinfo.nl/

oei bestaat wel xD
Wielrennen, zwemmen, tennis, vrouwenvoetbal (of telt dat ook als dezelfde sport als voetbal?) en voor de rest gewoon alle sporten die toevallig bezig zijn op Eurosport op een moment dat ik me verveel ;)
Ik volg weinig sporten. alleen voetbal en waterpolo voor zover het mogelijk is. Schande dat ze het bijna nooit uitzenden. Maar goed dat was wel zo'n beetje. Of ja af en toe formule 1 als ik er aan denk, maar das zelden :P
Quote:
Satioz schreef op vrijdag 29 juli om 16:10:
Ik volg weinig sporten. alleen voetbal en waterpolo voor zover het mogelijk is. Schande dat ze het bijna nooit uitzenden. Maar goed dat was wel zo'n beetje. Of ja af en toe formule 1 als ik er aan denk, maar das zelden :P

Inderdaad jammer dat Waterpolo nergens op tv is. In Nederland nochtans redelijk populair. Op de Spelen kijk ik er altijd graag naar.
Quote:
boefmansje schreef op donderdag 28 juli om 11:34:
http://www.wielerinfo.nl/

oei bestaat wel xD

Doei Dennis!

Er staat een vacature open voor eindredacteur? Interesse? Mail naar lukas.schroder@Voetbalinfo.nl!
Quote:
LukasS schreef op vrijdag 29 juli om 16:45:
[...]

Doei Dennis!

Er staat een vacature open voor eindredacteur? Interesse? Mail naar lukas.schroder@Voetbalinfo.nl!

Mwah, denk dat ik toch maar hier blijf :D

2

© 2009 - 2017 VoetbalInfo.nl | All rights reserved | Sitemap | RSS | Algemene voorwaarden Naar boven