| Vergeten? | Registreer

Forum » Football Manager 2012 » Introductie

Introductie

Aangezien we hier allemaal fan zijn van Football Manager gaan we hier een nieuw subforum voor introduceren. De onderdelen lijken mij allemaal voor zich te spreken en ik hoop dat iedereen zich er volledig in kan zetten en elkaar kan helpen of juist jaloers maken ;)
Ik weet niet of ik hem moet kopen .. heb FM 2008, 2010 en 2011 gespeeld. Is 2012 de moeite waard?
Tot nu toe heb ik elk jaar nog de versie gekocht en ben ik elke keer verslaafd :D zeker de eerste periode... en dan na de transferperiode weer..
Heb hem voor het eerst sinds jaren niet gekocht. Uiteindelijk toch maar voor een download gegaan, maar speel eigenlijk niet zoveel meer.
Ben weer bezig met m'n game uit FM 2011 .. zit nu in januari 2023.
Mijn carriere:

FC Porto 2010 - 2013
Inter 2013 - 2016
Liverpool 2016 - 2019
Atlético Madrid 2019 - 2021
Ol. Marseille 2021 - heden

Prijzen:
FC Porto
- Portugese Supercup 3x
- Landskampioen 3x
- Portugese Beker 2x
- Portugese Ligabeker 2x
- Europa League 1x
- Europese Supercup 2x
- Champions League 1x

Inter
- Europese Supercup 2x
- Landskampioen 3x
- Italiaanse Beker 2x
- Italiaanse Supercup 2x
- Champions League 1x
- WK voor Clubs 1x

Liverpool
- Europa League 1x
- Landskampioen 3x
- Europese Supercup 1x
- Engelse League Cup 2x
- Engelse Beker 1x
- Community Shield 1x
- Champions League 1x

Atlético
- Spaanse Beker 2x
- Landskampioen 1x
- Champions League 1x

Marseille
- Franse Beker 1x
Redactie Berichten: 658
Tja ik vind het jammer aan dit soort spellen dat het nogal onrealistisch is. Kijk naar die erelijst van @r_AW hierboven, hij wint gewoon alles dat er te winnen is. Dan wordt het gewoon een beetje saai lijkt me.
Dat ligt natuurlijk aan de managers hé ^^ :D

Ik vind het altijd wel gaaf, zeker na de transfermarkt weer.. dan ga ik weer loos!
Ik ben gewoon een heel goede manager =)!
Ik vind het trouwens dit jaar wel heel makkelijk geworden.. heb je ook een moeilijkheidsgraad? nee toch?
Nee, helaas niet. Dus dan moet je het maar moeilijker maken voor jezelf :P

Zoals altijd ook dit jaar weer begonnen met alle competities geladen en dan werkeloos beginnen zonder reputatie. Ben nu al enkele seizoenen actief in de lagere regionen in Engeland en wordt al genoemd bij clubs uit de Jupiler League.

@r_AW, mooie carriere man! leuke clubs :)
Haha moeilijk maken.. dat is wel lastig, in elke competitie kan je kampioen worden en dan promoveren he :D
Rico's heldencarriere met Villas-Boas _O_
Quote:
r_AW schreef op dinsdag 3 januari om 19:38:
Ben weer bezig met m'n game uit FM 2011 .. zit nu in januari 2023.

Hoe krijg je dit voor elkaar? 2023, dan zit ik zelf ergens in 2013 als ik met mijn spel in 2023 ben. Of ben ik dan een trage manager.

© 2009 - 2017 VoetbalInfo.nl | All rights reserved | Sitemap | RSS | Algemene voorwaarden Naar boven