| Vergeten? | Registreer

Forum » Football Manager 2012 » Welke club ben jij gestart?

Welke club ben jij gestart?

Welke club ben jij gestart?

Ik ben gestart met Ajax om vervolgens naar FC Lienden te gaan in een nieuw spel en ben me daar helemaal in omhoog aan het werken. Van club naar club aan het gaan en uiteindelijk natuurlijk bij Barca, Inter of bijv United uitkomen :D Lukt aardig.. zit nu bij Roda ;)
Ben begonnen met Northwich Victoria en ik zit nu in de Blue Square Bet North. Ik probeer alles met de eigen jeugd te doen, oftewel géén enkele inkomende transfer.
Ben begonnen bij het Noorse Valdres en zit nu in eind 2014 bij VCD Athletic. Met die club gestaag omhoog aan het werken en ben vooral realistisch aan het spelen. Dus alleen vertrouwen op spelers die je scout heeft gevonden, geen zoekscherm etc.

Eerste seizoen bij VCD 9e geworden in de Evo-Stik League One
tweede seizoen bij VCD gepromoveerd via de play-offs
Derde seizoen nu bezig en sta na 20 wedstrijden in de top tien :)
Zoek je zelf helemaal niks dan? aan spelers... puur door scouts...
Eerste seizoen vierde geworden met Northwich Victoria, na playoffs promotie afgedwongen naar de Blue Square Bet Premier League. Heb voorin twee beesten rondlopen die zowat alles raak schieten. Verder dus nog geen enkele transfer gedaan en enkel jeugdspelers laten instromen.
Heb deze FM drie games:
1. Ajax (Altijd zo, om in te komen etc.): seizoen 2018/2019
2. Liverpool (Via WBA en Schalke): seizoen 2016/2017
3. AZ (woon al mijn hele leven in Alkmaar, dus toch mijn tweede club, gaat erg goed moet ik zeggen :D): seizoen 2013/2014
Heb n game waar k begon bij Ado Den Haag. Hierna naar het 'noodlijdende' Groningen gegaan dat toen 17e stond (tussentijds). Daar 6e geëindigt en de beker gewonnen. Nu voorbereiding van het nieuwe seizoen.
Quote:
Robert schreef op woensdag 4 januari om 23:03:
Zoek je zelf helemaal niks dan? aan spelers... puur door scouts...

Nope, helemaal niets zelf. Anders is het veel te eenvoudig.
Ben hier in Brazilie nog genoodzaakt FM 2011 te spelen met update van de zomer. Met Corinthians ben ik net weer begonnen en moet daar iedere 3 dagen een wedstrijd spelen. Heb dus 2 selecties nodig en het mooie is dat je veel goede contractloze spelers kunt halen. Met prachtige namen trouwens. Heb AM C Mozart gehaald. Als dat geen stylist is!
Forum moderator Berichten: 16
Ben net begonnen bij VVV en ben met mijn 1e seizoen bezig en sta na 11 wedstrijden 10e.
Eerst een spel gedaan waar ik bij Birmingham en daarna Feyenoord heb gezeten.
Gewijzigd op dinsdag 31 januari om 22:23
Ik moet helaas weer een nieuwe game gaan beginnen nadat mijn game (die ik begon op de releasedag van FM) is gecrashed :(

© 2009 - 2017 VoetbalInfo.nl | All rights reserved | Sitemap | RSS | Algemene voorwaarden Naar boven