| Vergeten? | Registreer

Forum » Overige sporten » Darts

Darts

Heerlijke halve finales gisteren! Wie denken jullie dat er gaat winnen? Hoop en verwacht zelf Lewis, al is die Hamilton ook een taaie.

Mijn favoriet was Gary Anderson, nadat hij eruit lag was ik voor Whitlock. Nu dus Lewis :P
Redactie Berichten: 658
Heb gisteravond zitten genieten van die halve finales, ik verwacht een spannende finale, waarin Adrian Lewis toch aan het langste eind gaat trekken
Forum moderator Berichten: 16
Mooie halve finales gisteren
Ben al vanaf het begin voor Lewis, dus ik hoop dat hij vanavond wint
Maar denk wel dat het spannend wordt
het waren zondag zeker mooie halve finales

maar mooi dat die Lewis de finale gewonnen heb vind het een geweldige darter :) terechte winnaar
Tof dat Lewis hem pakt, mooie revanche op dat kutpubliek daar zeg :)
Tja, ik denk nog weleens terug aan de tijd dat de BDO nog gewoon de grootste bond was. Toen zaten er in het publiek mensen die darts wilden zien, en niet mensen die alleen maar willen zuipen. In die tijd zou het ondenkbaar zijn geweest dat er boe wordt geroepen als een speler op een dubbel aan het gooien is. Aanstaande zaterdag begint het WK van de BDO trouwens, wordt live uitgezonden bij de BBC geloof ik.
Gewijzigd op dinsdag 3 januari om 19:55
Binnenkort worden de deelnemers van de Premier League bekend, ben benieuwd wie er bij zitten. Sowieso Taylor, Lewis, Wade en Anderson, terwijl ik verwacht dat Whitlock, van Barneveld en Hamilton ook wel mee zullen doen. Laatste plek hoop ik eigenlijk voor Nicholson :)
Ik vind dat die laatste toebehoort aan Terry Jenkins, maar men vindt dat hij te weinig uitstraling heeft voor een evenement als de premier league. Jammer
Phil Taylor
Adrian Lewis
Gary Anderson
James Wade
Simon Whitlock
Kevin Painter
Raymond van Barneveld
Andy Hamilton

Painter dus de naam die ontbrak, had hem eigenlijk niet verwacht.
Hmm Painter... Mark Webster, Mervyn King, Terry Jenkins, John Part, Paul Nicholson of Colin Lloyd had ook gekund.

Eigenlijk zouden ze het huidige systeem moeten afschaffen, momenteel werken ze met wildcards. Een kwalificatietoernooitje zou eerlijker zijn.
Ach, ik ben niet ontevreden met de acht namen. Gaan weer een paar leuke weken worden :)
Dat staat in ieder geval vast ;) maar eerst nog ff de Lakeside (Wereldkampioenschap BDO), de Premier League begint pas op 7 februari geloof ik. Heb wel zin in de Lakeside, al is het niveau natuurlijk een stuk minder dan het WK van de PDC. Maar er lopen toch nog een aantal goeie spelers rond met o.a. Ted Hankey, Martin Adams, Darryl Fitton en Tony O'Shea. Namens Nederland verwacht ik wel wat van Willy van de Wiel en Jan Dekker.
Denk niet dat ik Lakeside echt zal gaan volgen. Waar wordt het uitgezonden?

Adams is dan mijn favoriet trouwens.
Wordt live uitgezonden bij de BBC :)
Ook op Eurosport zie ik, nice :)
Heb vanochtend nog zitten kijken bij de BBC morgen meer:P Fitton is mijn favo. Heb alleen niet meegekregen of hij gewonnen heeft.
Fitton ligt er al uit.. jammer, ben groot fan van hem :(
Vanavond kwartfinales van het WK:
Wesley Harms - Paul Jennings
Martin Adams - Tony O'Shea
Chritian Kist - Alan Norris
Martin Atkins - Ted Hankey

Ik denk dat Kist het toernooi gaat winnen, die kerel staat echt enorm goed te gooien op het moment.
Heb nog geen pot gekeken van Lakeside, vind het toch minder dan het WK of de Premier League. Minder aansprekende namen.
Dat is waar, en het niveau van de spelers is ook minder dan op het PDC WK. Dat geldt ook voor de sfeer in de zaal en zeker voor het niveau van de scheidsrechters, wat ronduit zwak is (niet zozeer rekenkundig, wel qua mooi omroepen etc). Toch geniet ik ook wel van de Lakeside, zojuist kwartfinalepartij Adams-O'Shea gekeken, was echt een leuke pot met PDC-waardig niveau. Verder is het leuk om te zien dat de Nederlanders het goed doen; Wesley Harms heeft de halve finale bereikt, Christian Kist gaat dat morgen misschien ook doen :D
Wat een held die Kist!
Haha, inderdaad! Nu heeeeeel snel overschrijving aanvragen naar de PDC, want deze jongen heeft het potentieel om een échte wereldtopper te worden!

© 2009 - 2017 VoetbalInfo.nl | All rights reserved | Sitemap | RSS | Algemene voorwaarden Naar boven