| Vergeten? | Registreer

Forum » Kletshoek » Wat voor werk heb je?

Wat voor werk heb je?

We zijn allemaal bezig met voetbal, maar misschien is het wel leuk om te weten van elkaar wat we in ons dagelijkse leven doen.

Ik zal maar beginnen:
Ik werk sinds kort (Begin Juni) in de tankbouw. Niet tanks voor het leger maar gewoon die van de Shell en dergelijke. Die hele grootte die je ziet als je langs de Botlek ziet. Wij zijn verantwoord voor het onderhoud daarvan. Leidingen leggen, vloeren vervangen daken en wanden controleren en zorgen dat ze de druk aankunnen.

Het is leuk werk maar wel heel fysiek. Ik draai ook veel nachtdiensten. Dit heb ik liever omdat dit leuk is voor de portemonnee uiteraard.

Uiteindelijk hoop ik een keer uitgezonden te worden naar een land als Qatar. Je mag dan zelf je tijden bepalen. Je hebt alleen een opdracht en je krijgt heel goed betaalt en in je vrije tijd heb je vakantie:D Als je 6 maanden gaat en je bent binnen 4 klaar dan is de rest van de tijd voor jezelf.

Hiervoor heb ik nog 1,5 jaar in een dierenwinkel gewerkt waar ik een eigen terrarium afdeling had. Maar dit was puur om werk te hebben totdat ik kon doen waar ik mijn papieren van had.
Niks.. Al ben ik inmiddels een soort van benaderd om bij een tijdschrift te 'werken'. Nja, het is geen schande dat ik op mijn 12e nog geen werk heb toch? ;)
Redactie Berichten: 658
Ik heb een tijdje folders bezorgd, maar ben daar inmiddels mee gestopt. Nu is VoetbalInfo mijn 'bijbaantje', al zie ik het meer als een hobby dan als werk ;)
Ik zie het ook als een hobby hoor. Met het geld wat ik hier verdien koop ik lekker een colatje als ik naar de kuip ga.

Maar ik ben 22 en klaar met school en dan moet je wel werken hè
Vakkenvullen bij de Appie :)
Zo ben ik ook ooit begonnen:D
Haha, heb zelf nog een contract tot juni, dan werk ik er drie jaar en zal ik waarschijnlijk wel moeten vertrekken :P
Je zal vanzelf wel wat anders vinden. Gewoon op tijd wat anders zoeken. Ik had het geluk dat ik klaar was met school en zo bij een vaste baan kon beginnen:D
Ik werk als verpleegkundige in het ziekenhuis. Afdeling interne geneeskunde / oncologie. Maak daarnaast ook wat uurtjes op de longafdeling en cardiologie.
Zit zelf nog op school en dus nog geen baan voor de rest van mijn leven, wel werk ik in de supermarkt Supercoop
werk als verpleegkundige in een het onze lieve vrouwe gasthuis in amsterdam. helaas wort de zorg verzekering steeds kariger: http://www.topzorgverzekeringvergelijken.nl/basispakket-2013/

© 2009 - 2017 VoetbalInfo.nl | All rights reserved | Sitemap | RSS | Algemene voorwaarden Naar boven