| Vergeten? | Registreer

Forum » Binnenland » Titelkansen 2012-2013

Titelkansen 2012-2013

De Nederlandse eredivisie gaat uiteraard weer vroeg van start dit kalenderjaar, en uiteraard wordt er hier en daar al wat gesproken over een titelliefhebber voor aankomend voetbalseizoen. Nadat PSV al jaren naast de schaal grijpt, wordt het nu kans om de schaal weer naar Eindhoven te brengen. Of blijft Ajax toch steeds sterker worden ieder seizoen en zal de Champions League en het speelprogramma daarvan dit jaar Ajax uitputten en PSV of het aankomende Feyenoord een kans geven op de Titel?
Redactie Berichten: 658
Het zal tussen Ajax en PSV gaan, dat lijkt me duidelijk.
Ik denk ook dat dat de 2 meeste kanshebbers zijn voor de titel! Dat blijkt ieder jaar maar weer, het zal weer spannend worden. Hopelijk verprutst PSV het niet weer in de 2e seizoenshelft
Forum moderator Berichten: 16
Ajax is als ze niet worden leeggekocht naar mijn mening de favoriet. PSV heeft een goed elftal en een goede trainer, zij maken in mijn ogen dus ook een kans. Twente heeft redelijke transfers gedaan en kan denk ik ook weer mee gaan doen voor de titel.
Op dit moment zou ik zeggen:
1. Ajax
2. PSV
3. Twente
Maar er kan natuurlijk nog van alles gebeuren op de transfermarkt.
PSV was afgelopen seizoen ook als favoriet bestempeld, maar kon haar reputatie niet waarmaken in het 2e deel van het seizoen jammer genoeg. Maar hopen dat de transfers niet weer tot stand komen op de laatste dag van de transferdeadline, dat maakt een club zo kapot en moeilijk in de eerste wedstrijden, het brengt alleen maar onrust binnen een ploeg! Hopelijk komt de schaal weer terug naar Eindhoven!

© 2009 - 2017 VoetbalInfo.nl | All rights reserved | Sitemap | RSS | Algemene voorwaarden Naar boven