| Vergeten? | Registreer

Cech: 'Mogen de Champions League niet mislopen'

26 maart 2012 15:37 | Bron: Sky Sports
 

Zaterdagmiddag liep Chelsea onder Roberto Di Matteo voor het eerst tegen een licht teleurstellend resultaat aan. In eigen huis kon er niet gewonnen worden van directe concurrent Tottenham Hotspur, waardoor directe plaatsing voor de Champions League een utopie lijkt.

Doelman Petr Cech beseft dat ook en wil dit jaar nog graag een mooie impuls geven. Daarvoor acht hij plaatsing voor de Champions League toch wel noodzakelijk. "Het is een verloren jaar gezien de progressie die de club wil boeken. Als topclub moet je het accepteren dat je soms geen prijs wint, maar we mogen niet de plaatsing voor de Champions League mislopen", zo zegt de Tsjech.

De vergelijking met het wat afgezakte Liverpool wil de doelverdediger van Chelsea nog niet maken. "Liverpool had heel veel problemen. Niet eens op het veld, maar vooral in de club. Daar hebben ze veel verloren. Deze club heeft dat niet, wij hebben structuur", aldus Cech.

Voorspel nu voetbaluitslagen! Aanmelden bij de redactie

Reacties (9)

Reacties
Svenbuis Rang: Bankzitter| 26-03-2012 15:50 | Reageer

Ze zijn toch al redelijk kansloos

Robert Rang: Legende| 26-03-2012 15:51 | Reageer

Me eens, Chelsea bakt er niks van!

Svenbuis Rang: Bankzitter| 26-03-2012 15:52 | Reageer

Misschien moeten ze dan toch maar voor een andere structuur gaan ...

Robert Rang: Legende| 26-03-2012 15:54 | Reageer

Zijn ze niet net overgestapt naar een andere trainer? Alleen Guus wist Chelsea weer aan de praat te krijgen.. maar de trainers die erna kwamen bakte er allemaal niks van... ze hebben niet meer genoeg aan het geld van die oliemagnaat :P

KasperHermans Rang: International| 26-03-2012 16:00 | Reageer

Met Di Matteo gaat het anders best aardig, maar kom maar eens uit dat gat.

Svenbuis Rang: Bankzitter| 26-03-2012 16:20 | Reageer

kortom, ze moeten guusje weer halen :D

Robert Rang: Legende| 26-03-2012 16:23 | Reageer

Die zit bij Anzhi vast :D

Guido Rang: Super talent| 26-03-2012 16:27 | Reageer

Andere trainer? Ze hebben Villas Boas toch net de deur gewezen?

Robert Rang: Legende| 26-03-2012 16:47 | Reageer

Mja, Hiddink is maar voor een half jaar bij Anzhi he... zie het nog wel gebeuren dat ze het al rond hebben met Hiddink onder tafel :P



Volg Voetbalinfo nu ook op Twitter. Het nieuws, de artikelen en interviews zijn altijd direct te volgen via Twitter!