| Vergeten? | Registreer

Vertonghen heeft Engelse clubs voor het uitkiezen

17 april 2012 9:19
 

Dat Jan Vertonghen aan het einde van dit seizoen vertrek bij Ajax lijkt zo goed als zeker. De vraag is echter waar de Belgische verdediger volgend seizoen zal spelen. Engeland lijkt de meest voor de hand liggende bestemming. Liefst zes clubs hebben Vertonghen namelijk op de korrel.

Dit seizoen zaten delegaties van Arsenal, Tottenham Hotspur, Manchester City, Aston Villa en Liverpool al op de tribune in de Amsterdam ArenA en daar is Newcastle United nu bijgekomen. The Magpies presteren dit seizoen sterk in de Premier League en willen dat niveau ook volgend seizoen vast blijven houden.

De kans dat Vertonghen ook daadwerkelijk naar Noord Engenland vertrekt lijkt klein te zijn. Zijn voorkeur gaat uit naar een club in Londen en Manchester. In dat geval lijken Tottenham Hotspur, Manchester City en Arsenal de grootste kanshebbers.

Voorspel nu voetbaluitslagen! Aanmelden bij de redactie

Reacties (11)

Reacties
Robert Rang: Legende| 17-04-2012 9:22 | Reageer

Zeker weten, hij is echt sterk bezig dit seizoen...

schouwek Rang: Ballenjongen| 17-04-2012 10:38 | Reageer

Bij het doelpunt van de Graafschap faalde hij (v.d. Wiel ook overigens) wel een beetje. Maar ach de eerste mens welke geen fouten maakt moet nog geboren worden geloof ik ;)

KasperHermans Rang: International| 17-04-2012 10:41 | Reageer

Vertonghen was dit weekend volgens mij ook alles behalve gemotiveerd, kijk maar hoe hij die goal (3-0) vierde. Ook liep hij de hele eerste helft wat te draaien met zijn rug en zo :P

schouwek Rang: Ballenjongen| 17-04-2012 10:43 | Reageer

Volgens mij liep de stront gewoon dun z'n broek in. Volgens mij was ie gewoon hartstikke ziek :p

KasperHermans Rang: International| 17-04-2012 10:44 | Reageer

Ja, maar zo'n actie dan weer bij de 3-0 :P

schouwek Rang: Ballenjongen| 17-04-2012 10:58 | Reageer

Liever bij 3-0 dan bij 1-0 ;)

KasperHermans Rang: International| 17-04-2012 10:43 | Reageer

Hoop trouwens, dat hij voor Spurs kiest. Aston Villa te goed voor. ManC, teveel concurrentie. Liverpool misschien een goede keuze, komt wel bij Suarez. Newcastle idem als Liverpool

bennyboys Rang: Wereldkampioen| 17-04-2012 11:35 | Reageer

Het zou leuk zijn voor hem om weer samen met Suárez te voetballen.

Drs Kopsterk Rang: Bankzitter| 17-04-2012 12:20 | Reageer

Wat zou Jantje nog opbrengen ???, zou iemand daar iets over kunnen vertellen.

KasperHermans Rang: International| 17-04-2012 13:59 | Reageer

Nog een eenjarig contract dus ik gok op 7-8 miljoen, al weet je het nooit nu in ieder geval heel Engeland achter hem aan zit. Zou als Ajax de bieders leuk tegen elkaar uitspeelt nog wel richting de twaalf kunnen gaan denk ik.

Tijmen Rang: Landskampioen| 17-04-2012 14:59 | Moderator Reageer

Ben het met Bennyboys eens dat hij het beste naar tottenham, liverpool of newcastle kan gaan. Mijn voorkeur heeft dan tottenham.



Volg Voetbalinfo nu ook op Twitter. Het nieuws, de artikelen en interviews zijn altijd direct te volgen via Twitter!