| Vergeten? | Registreer

'Spartak wil Sneijder miljoenensalaris bieden'

28 april 2012 10:46 | Bron: Tuttosport
 

Wesley Sneijder kan komende zomer zijn carrière vervolgen in Rusland. Naast Anzhi Makhachkala, Zenit Sint-Petersburg en Lokomotiv Moskou heeft nu ook Spartak Moskou bevestigd interesse te hebben in de Nederlandse middenvelder en zou veel geld voor hem over hebben.

Volgens Tuttosport ziet de club uit Moskou Sneijder als de perfecte vervanger van de vorig jaar vertrokken Alex. Samen met Sneijder wil Spartak de top van de Russische competitie weer bestormen en hoopt vervolgens ook in Europa een goed figuur te slaan.

De kans dat Sneijder daadwerkelijk naar de Russische competitie zal vertrekken lijkt echter zeer klein te zijn. Hoewel er een luxe leventje op hem wacht in Moskou, zal de Nederlander liever zijn carrière voortzetten in één van de grote Europese competities, terwijl ook een langer verblijf bij Inter tot de opties behoort.

Voorspel nu voetbaluitslagen! Aanmelden bij de redactie

Reacties (9)

Reacties
Ajax Rang: Amateur| 28-04-2012 10:56 | Reageer

Als die naar zijn vrouw luistert zal die naar zo´n beter verdienende club gaan.

KasperHermans Rang: International| 28-04-2012 11:01 | Reageer

Denk dat Yolanthe liever in het warmere Milaan blijft dan naar het koude Moskou gaat. Dan maar met een miljoen minder.

Lazy Rang: Wereldkampioen| 28-04-2012 17:03 | Reageer

In Milaan kan het ook koud zijn hoor! :P Bovendien zit Yo toch meer in NL en de VS vanwege der baan. Dus of je nou in een luxe apartement zit in Milaan of in Moskou, dat maakt ook niets uit. Bovendien zal Wes van november tot maart lekker in een warm oord zitten als die competitie stil ligt :P

Robert Rang: Legende| 28-04-2012 11:07 | Reageer

Is die zo slim?

Robert Rang: Legende| 28-04-2012 11:07 | Reageer

Daar gaat hij vast nooit naartoe!

bennyboys Rang: Wereldkampioen| 28-04-2012 11:31 | Reageer

Die gaat echt niet naar Moskou anders kan Yolanthe beter in een vliegtuig gaan wonen om zelf ook haar carriére voort te zetten.

Wouter Rang: Bankzitter| 28-04-2012 13:57 | Reageer

Yolantha gaat misschien wel in de VS wonen? Zou me niets verbazen als Sneijder naar Rusland gaat.

Jesse Rang: Sterspeler| 28-04-2012 13:59 | Reageer

In Moskou komt Yo ook wel aan haar trekken, maar met die 'carrière' in de VS is het niet gunstig. Misschien kan hij voor Galaxy gaan ballen? Kan je vast prima verdienen.

Tijmen Rang: Landskampioen| 28-04-2012 15:52 | Moderator Reageer

Denk niet dat Sneijder naar Rusland gaat. Zie hem eerder naar de Premier League gaan. Misschien naar Manchester United.



Volg Voetbalinfo nu ook op Twitter. Het nieuws, de artikelen en interviews zijn altijd direct te volgen via Twitter!