| Vergeten? | Registreer

Heerenveen wil complete defensie RKC Waalwijk

19 mei 2012 11:03 | Bron: Algemeen Dagblad
 

RKC Waalwijk kan wel eens slachtoffer gaan worden van het eigen succes. De Brabanders wisten als promovendus vriend en vijand te verrassen door zich te plaatsen voor de play-offs om Europees voetbal en dat is de andere clubs in de Eredivisie niet ontgaan.

Een delegatie van sc Heerenveen zou gesprekken hebben gevoerd met een drietal spelers, zo schrijft het Algemeen Dagblad zaterdag. Linksback Ard van Peppen (foto), centrale verdediger Henrico Drost en jongeling Cuco Martina zouden de overstap naar Friesland kunnen maken.

In Waalwijk is men absoluut niet te spreken over de handelswijze van Heerenveen. De club heeft namelijk geen toestemming gekregen om de gesprekken te openen. Bovendien hekelt RKC het tijdstip waarop de gesprekken gevoerd zijn.

Voorspel nu voetbaluitslagen! Aanmelden bij de redactie

Reacties (7)

Reacties
Sipko999 Rang: Semi-prof| 19-05-2012 11:05 | Reageer

Geloof er voor de helft iets van...

Robert Rang: Legende| 19-05-2012 11:07 | Reageer

Haha lekker bezig hoor haha :P

HBCP Rang: Supporter| 19-05-2012 11:10 | Reageer

Ik denk dat alleen tot nu toe van Peppen iets kan bijbrengen, maar vind het wel mooi dat we voor een volledig Nederlandse verdediging gaan. Martina zou misschien het seizoen daarop Gouweleeuw kunnen vervangen, maar ik denk dat je toch andere koek nodig bent om je backs op te vangen met Drost en van Peppen.

Lazy Rang: Wereldkampioen| 19-05-2012 11:13 | Reageer

Heeft Drost niet al eens bij Heerenveen gezeten en is hij weggestuurd? Vreemd dat zo iemand dan toch weer een kans zou krijgen. Van Peppen zou wel een stap omhoog kunnen. Degelijke back. Martina is jong, dus kan zich nog verder ontwikkelen. Maar na 1 superseizoen moet je niet direct gaan kopen. Je ziet het aan ADO, is een jaar top, maar dit seizoen helemaal niets.... en hoor je nu nog mensen over Toornstra? dacht het niet.

HBCP Rang: Supporter| 19-05-2012 11:14 | Reageer

De gebroeders Drost komen inderdaad uit de jeugd van Heerenveen. Henrico nu dus bij RKC, Jeroen bij Vitesse.

Jesse Rang: Sterspeler| 19-05-2012 12:05 | Reageer

Dit zijn toch geen spelers voor een subtopper... Met deze spelers ga je er echt niet op vooruit.

bennyboys Rang: Wereldkampioen| 19-05-2012 15:38 | Reageer

Ik geloof dit verhaal ook niet.



Volg Voetbalinfo nu ook op Twitter. Het nieuws, de artikelen en interviews zijn altijd direct te volgen via Twitter!