| Vergeten? | Registreer

Vlaar: 'Denk dat ik goed gespeeld heb'

31 mei 2012 8:29 | Bron: Ons Oranje
 

Ron Vlaar mocht woensdagavond een helft meespelen bij het Nederlands elftal. De aanvoerder van Feyenoord speelde een prima wedstrijd tegen Slowakije (2-0 winst). Zelf was Vlaar na afloop ook tevreden over zijn spel.

"Ik denk dat ik gewoon goed gespeeld heb. Geconcentreerd, dat is ook belangrijk. Verdedigend hebben we niets meer weggegeven", vertelt Vlaar tegen OnsOranje. Door de blessure van Joris Mathijsen behoort een basisplaats tot de mogelijkheden. "Ik weet het niet. Ik wil gewoon zo goed mogelijk voor de dag komen. Op trainingen gaat het ook lekker. Ik voel me goed en fit. En de trainer weet wat hij aan me heeft inmiddels."

Vlaar heeft het gevoel goed opgenomen te zijn in de spelersgroep. "Dat voel ik absoluut zo. Dat geeft ook vertrouwen. En die jongens weten ook wat ze aan me hebben. Ik weet wat ik kan", vervolgt Vlaar, die in de Rotterdamse Kuip speelde. "Het is een speciaal moment om hier terug te komen. Heb hier mooie momenten gehad dit jaar. En dit was ook een mooi moment."

Voorspel nu voetbaluitslagen! Aanmelden bij de redactie

Reacties (10)

Reacties
Kella020 Rang: International| 31-05-2012 8:47 | Reageer

Hij is me niet opgevallen. Niet in negatieve, maar ook niet in positieve zin. De verdediging blijft ons zorgenkindje!

Robert Rang: Legende| 31-05-2012 8:49 | Reageer

Hoop toch niet dat hij moet spelen tijdens het EK...

bennyboys Rang: Wereldkampioen| 31-05-2012 9:59 | Reageer

Zo goed vond ik hem niet, spijt me en Schaars was helemaal drama.

rdz2510 Rang: Waterdrager| 31-05-2012 10:24 | Moderator Reageer

Hoop net zoals velen hier dat Mathijssen gewoon weer inzetbaar is. Bouma speelt dramatisch , en helaas Vlaar ook

KasperHermans Rang: International| 31-05-2012 10:54 | Reageer

Maar als je moet kiezen tussen Bouma en Vlaar? Ik Vlaar. Bouma kopt zelfs zijn teamgenoten in de weg

Justin Rang: Vedette| 31-05-2012 11:00 | Reageer

Ik zie liever een beer zoals Vlaar dan een watje als Mathijssen in de verdediging!

rdz2510 Rang: Waterdrager| 02-06-2012 15:44 | Moderator Reageer

een watje vind ik persoonlijk nogal wat overdreven.Hij doet het meestal goed in de verdediging. En hij heeft genoeg ervaring ondertussen

Tijmen Rang: Landskampioen| 31-05-2012 15:28 | Moderator Reageer

Ik vind ook wel dat hij het goed heeft gedaan. Als Mathijsen toch niet zou kunnen spelen tegen Denemarken, dan zou ik voor Vlaar kiezen.

rdz2510 Rang: Waterdrager| 31-05-2012 18:14 | Moderator Reageer

Als ik moest kiezen tussen Bouma en Vlaar kies ik toch wel voor Vlaar ja. :)

styx72 Rang: Waterdrager| 31-05-2012 21:36 | Reageer

ik kies ook vlaar idd
En niet omdat ik feyenoord supporter ben, maar meer omdat ik bouma belabberd vind spelen.



Volg Voetbalinfo nu ook op Twitter. Het nieuws, de artikelen en interviews zijn altijd direct te volgen via Twitter!