| Vergeten? | Registreer

Cahill mist EK na duwtje PSV'er Mertens

3 juni 2012 16:18 | Bron: BBC | Auteur: Benjamin Hagen
 

Gary Cahill zal het Europees Kampioenschap moeten laten schieten. De Engelsman kreeg zaterdagavond in het met 1-0 gewonnen duel tegen België een duwtje van Dries Mertens en botste vervolgens tegen doelman Joe Hart op. Een gebroken kaak zorgt ervoor dat Cahill niet in actie zal komen op het EK.

Mertens werd na de opzettelijke overtreding op de verdediger van The Blues fel bekritiseerd in Engeland en dat zal na het nieuws dat Cahill een gebroken kaak opliep niet verminderen. Zo wordt de PSV'er op zijn Wikipedia-pagina uitgemaakt voor 'klootzak' en liet bondscoach Roy Hodgson weten allerminst blij te zijn met de 'gemene actie' van de kleine flankspeler.

Over de aanwezigheid van John Terry in Polen en Oekraïne wordt nog getwijfeld. Hij kan de vijfde speler van Engeland worden die afvalt door een blessure, nadat eerder ook Frank Lampard, Gareth Barry en John Ruddy afhaakten wegens blessures. De vervanger van Cahill is Liverpool-talent Martin Kelly, die nog nooit eerder naar een eindronde mee mocht reizen.

Voorspel nu voetbaluitslagen! Aanmelden bij de redactie

Reacties (17)

Reacties
Lazy Rang: Wereldkampioen| 03-06-2012 16:20 | Reageer

En dat is de volgende!! Nu Terry nog en Engeland speelt met een half B-team! haha

KasperHermans Rang: International| 03-06-2012 16:30 | Reageer

Mertens is aan de andere kant nu een held in Frankrijk. Denk dat PSG zo twintig miljoen voor hem neerlegt

Michel van Ballegooij Rang: Invaller| 03-06-2012 16:32 | Reageer

Duwtje? Het was toch wel een flinke duw voor zo'n klein mannetje!

Benjamin Rang: Sterspeler| 03-06-2012 16:34 | Reageer

Het zit wel mee bij Engeland zeg. Het is voor ze te hopen dat Terry wel meegaat. Ik denk het wel, blijft toch iemand die voor dit soort momenten leeft in mijn ogen. :)

Robert Rang: Legende| 03-06-2012 16:35 | Reageer

Erg zuur van die kleine Mertens...

jvandermarck Rang: Semi-prof| 03-06-2012 16:42 | Reageer

Liverpool was al hofleverancier van Engeland, en de Liverpool-enclave breidt zich verder uit. Als Engeland het EK wint, mag Engeland Liverpool wel heel erg dankbaar zijn.

fillyking Rang: Super talent| 03-06-2012 16:42 | Reageer

Gaan ze nu jongens van achttien richting het EK sturen? Ik zie het al voor me; verdedigers van achttien moeten spelers als Benzema en Nasri afstoppen.

Benjamin Rang: Sterspeler| 03-06-2012 16:45 | Reageer

Gelukkig heeft Nederland niet dat probleem #kuch Willems :P

Michel van Ballegooij Rang: Invaller| 03-06-2012 16:56 | Reageer

@filly wij hebben ze jonger :)

fillyking Rang: Super talent| 03-06-2012 18:01 | Reageer

Maar wij hebben het geluk dat er nog ervaren jongens als Heintinga en Van Bommel (verdedigend middenveld) in de verdediging rondlopen. Die Engelsen zullen op het EK flink wat doelpunten moeten verwerken.

Benjamin Rang: Sterspeler| 03-06-2012 18:20 | Reageer

Ferdinand, Cole, Gerrard lopen ook al jaren mee op het hoogste niveau toch? :P

KasperHermans Rang: International| 03-06-2012 18:25 | Reageer

Ferdinand is er niet bij ;)

Benjamin Rang: Sterspeler| 03-06-2012 18:41 | Reageer

Ook geblesseerd? :O

KasperHermans Rang: International| 03-06-2012 18:45 | Reageer

Nee gepasseerd wegens dat Terry A. Ferdinand gedoe. Al wil Hodgson dat weer niet toegeven. Al met al gaan Engeland falen

Benjamin Rang: Sterspeler| 03-06-2012 18:52 | Reageer

Dan wordt het wel een hele gebrekkige defensie, ook nog megatalent Walker afgevallen.. Ben benieuwd..

Benjamin Rang: Sterspeler| 03-06-2012 19:07 | Reageer

Slaat overigens ook nergens op dat Manchester City-speler Micah Richards niet is meegenomen!?

Robert Rang: Legende| 03-06-2012 21:33 | Reageer

Lekker drama :P



Volg Voetbalinfo nu ook op Twitter. Het nieuws, de artikelen en interviews zijn altijd direct te volgen via Twitter!