| Vergeten? | Registreer

Raiola: 'PSV heeft Narsingh warm gevoel gegeven'

4 juli 2012 10:49 | Bron: De Telegraaf
 

Luciano Narsingh staat in de nadrukkelijke belangstelling van zowel Ajax als PSV. Beide ploegen willen de razendsnelle rechtsbuiten dolgraag aan hun selectie toevoegen, maar zijn nog niet tot een overeenstemming gekomen met zijn huidige werkgever, sc Heerenveen.

"Op het bod van Ajax ligt nog steeds stof. Maar de club heeft aangegeven nog steeds geïnteresseerd te zijn en snel met een nieuw bod te komen. En met PSV zijn we in gesprek", aldus technisch directeur Johan Hansma. "Of we er met Ajax of PSV uitkomen, is ons in elk geval om het even. En als we overeenstemming met allebei de clubs bereiken, is de keuze aan Luciano."

Zijn zaakwaarnemer Mino Raiola bevestigt het verhaal van sc Heerenveen en laat weten dat zijn cliënt een uitstekende indruk aan PSV heeft overgehouden, maar dat nog niets beslist is. "PSV heeft Narsingh een heel warm gevoel gegeven. Ajax heeft de onderhandelingen afgebroken en is nog niet bij ons teruggekomen. Dat is momenteel de status."

Voorspel nu voetbaluitslagen! Aanmelden bij de redactie

Reacties (11)

Reacties
bennyboys Rang: Wereldkampioen| 04-07-2012 11:00 | Reageer

Komt goed met hem in Eindhoven denk ik.

Benjamin Rang: Sterspeler| 04-07-2012 11:28 | Reageer

Hoop dat-ie naar het warme Brabant komt! :)

MiezPSV Rang: Semi-prof| 04-07-2012 11:33 | Reageer

kom maar fijn in Eindhoven ballen maat

Ajax Rang: Amateur| 04-07-2012 15:06 | Reageer

Het lijkt me heel sterk dat hij een warmer gevoel bij PSV zou hebben dan bij Ajax.

Redenen voor Ajax: Hij is een Amsterdammer, Champions League, tweevoudig landskampioen, betere trainers in het aanvallen.

Redenen voor PSV: Geïndoctrineerd door mensen bij het EK, die op hem in konden praten. Er wordt minder druk op hem als voetballer gelegd.

KasperHermans Rang: International| 04-07-2012 15:29 | Reageer

Bij PSV is er komend seizoen niet minder druk dan bij Ajax, hoewel Ajax altijd Ajax is. PSV heeft al vier jaar geen CL meer gehaald. Een bekertje is de oogst. Daar zit echt veel druk komend seizoen, niet minder dan bij Ajax.

Ajax Rang: Amateur| 04-07-2012 16:23 | Reageer

Hoewel Ajax supporters er om bekend staan meer te verwachten van de spelers dan dat PSV dat doet.

Jmackaay | 04-07-2012 16:45 | Reageer

Bij Ajax is hij beter op zijn plaats. Speelt hij championsleague. Bij Pisvee speelt hij europaleague. Keuze snel gemaakt toch?

Benjamin Rang: Sterspeler| 04-07-2012 19:09 | Reageer

Als je daar alleen naar kijkt denk je niet bepaald aan je toekomst op de lange termijn..

KasperHermans Rang: International| 05-07-2012 9:04 | Reageer

Net alsof de lange termijn bij Ajax slecht is. Sterker nog, op dit moment is die van PSV niet wezenlijk beter dan bij Ajax. Alles behalve zelfs.

Benjamin Rang: Sterspeler| 05-07-2012 13:39 | Reageer

Dat bedoel ik ook niet, maar als je eerder naar CL-voetbal gaat kijken dan naar je gevoel bij een club ben je niet slim bezig. En ik kan me zeker voorstellen dat zijn gevoel beter is bij PSV! :D

Kella020 Rang: International| 05-07-2012 14:04 | Reageer

Ajax speelt Champions League, is de regerend landskampioen en daar wordt hij als basisspeler binnen gehaald. Frankie heeft zich al meermaals uitgelaten over Narsingh, ik heb Advocaat zijn naam nooit horen noemen. Daarbij: Waar haalt PSV het geld toch telkens vandaan? Vorig jaar 30 miljoen, nu weer 5 voor Narsingh en wie weet of ze Maher nog halen. Ongelooflijk.



Volg Voetbalinfo nu ook op Twitter. Het nieuws, de artikelen en interviews zijn altijd direct te volgen via Twitter!