| Vergeten? | Registreer

Onderhandelingen Ajax en Heracles over Armenteros gestaakt

7 augustus 2012 9:44 | Bron: Algemeen Dagblad | Auteur: Wouter Benninga
 

Samuel Armenteros kan zijn droomtransfer naar Ajax voorlopig vergeten. De onderhandelingen tussen zijn club Heracles en de Amsterdammers liggen stil. Heracles had een tegenbod gedaan, maar daar lijkt Ajax niet op in te willen gaan.

Vorige week bracht Ajax een eerste bod uit op de Zweedse aanvaller. Dat bod werd echter niet geaccepteerd en Heracles-voorzitter Jan Smit deed een tegenbod. "Daarop hebben wij een tegenvoorstel gedaan, maar dat is door Ajax niet geaccepteerd", laat hij dinsdag weten in het Algemeen Dagblad.

Heracles zou meer als een miljoen euro willen hebben voor de spits die vorig seizoen slechts vier doelpunten maakte. "Die jongen heeft een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan en dat is geen hoog bedrag, zeker niet voor een supertalent als hij", liet assistent-trainer Hendrie Krüzen eerder weten.

Voorspel nu voetbaluitslagen! Aanmelden bij de redactie

Reacties (9)

Reacties
Lazy Rang: Wereldkampioen| 07-08-2012 10:10 | Reageer

Tja Armenteros had ik toch niet de messias gevonden die Ajax verder kan helpen. Word er wel een beetje moe van dat armoedige gedrag van Ajax. Dat je de hand op de knip houdt oké, maar een miljoen voor een speler die zich al meerdere seizoenen op een goed niveau heeft bewezen is niet veel. Net zoals 5 voor Nuytinck.

Jerryisthename Rang: Semi-prof| 07-08-2012 10:20 | Reageer

Klopt! Ik denk dat ze misschien wachten op vanavond, als Fey het misschien niet haalt, CL. Dan hebben ze weer 3,5 miljoen extra volgens mij. En als vd. Wiel idd. voor 9 miljoen naar Arsenal gaat, tja...dan is er heel veel mogelijk natuurlijk! Het is wel mogelijk sowieso, maar Ajax is even gierig, willen gewoon heel staboel worden financieel. Maar krenterig zijn ze wel nu ja. Haha

Jerryisthename Rang: Semi-prof| 07-08-2012 10:20 | Reageer

Klopt! Ik denk dat ze misschien wachten op vanavond, als Fey het misschien niet haalt, CL. Dan hebben ze weer 3,5 miljoen extra volgens mij. En als vd. Wiel idd. voor 9 miljoen naar Arsenal gaat, tja...dan is er heel veel mogelijk natuurlijk! Het is wel mogelijk sowieso, maar Ajax is even gierig, willen gewoon heel staboel worden financieel. Maar krenterig zijn ze wel nu ja. Haha

Jerryisthename Rang: Semi-prof| 07-08-2012 10:23 | Reageer

Sorry, 1 bericht teveel...:-(

bennyboys Rang: Wereldkampioen| 07-08-2012 11:13 | Reageer

Ajax kan beter het geld bij elkaar doen en 1 goede Verdediger kopen want die hebben ze hard nodig en scoren doen ze toch wel.

Jerryisthename Rang: Semi-prof| 07-08-2012 11:55 | Reageer

Klopt, centraal is Ajax erg zwak achterin. Middenveld is goed, maar in de voorhoede mist Ajax nog een goede reservespits en een extra buitenspeler. Dus Armenteiros en Assaidi. Die LCV komt vanzelf wel goed. Het is even wachten op extra centjes.

Jippie Rang: Amateur| 07-08-2012 11:25 | Reageer

Als je al één miljoen krijgt voor Ozbiliz, dan zeg het iets over de hoogte van transferbedragen, Ajax zal dit moeten snappen en ook gewoon meer gaan betalen

Jerryisthename Rang: Semi-prof| 07-08-2012 11:57 | Reageer

Idd. het is verstandig wat ze doen, niet teveel uitgeven, maar je moet ook weten wat een speler waard is natuurlijk. Armenteiros is zeker een miljoen waard. Assaidi zeker 4/5 miljoen, maar ik verwacht dat ze hem voor tussen de 3 en 4 miljoen kopen deze week. Geruchten worden steeds sterker dat Ajax er al lang uit is met Assaidi en met Heerenveen nu de zaakjes afronden.

Wouter Rang: Bankzitter| 07-08-2012 14:59 | Reageer

Armenteros vind ik geen speler waar Ajax beter van word. Hij heeft een paar aardige wedstrijden gespeeld, maar 12 doelpunten in 2 jaar is gewoon te weinig.



Volg Voetbalinfo nu ook op Twitter. Het nieuws, de artikelen en interviews zijn altijd direct te volgen via Twitter!