| Vergeten? | Registreer

'Ajax ziet in Rajkovic opvolger van Vertonghen'

9 augustus 2012 11:36 | Bron: Bild
 

Ajax is in de zoektocht naar een opvolger voor Jan Vertonghen uitgekomen bij Slobodan Rajkovic. De verdediger kwam in het verleden uit voor onder meer PSV en Vitesse en zou voor één miljoen euro mogen vertrekken bij Hamburger SV.

De 23-jarige verdediger werd kort geleden op de transferlijst gezet, nadat hij het op de training aan de stok had gekregen met een ploeggenoot. Rajkovic ging door het lint en sloeg teamgenoot Heung-Min Son. Trainer Thorsten Fink greep in en besloot hem uit de selectie te zetten. De verdediger noemde zijn trainer vanwege die actie een 'leugenaar'.

De toekomst van Rajkovic in Hamburg lijkt dus voorbij en daar hoopt Ajax van te kunnen profiteren. De Amsterdammers hebben nog altijd geen vervanger voor Vertonghen aangetrokken en zien in Rajkovic een goedkope oplossing. De Serviër heeft in Hamburg nog een contrac tot de zomer van 2015.

Voorspel nu voetbaluitslagen! Aanmelden bij de redactie

Reacties (8)

Reacties
Lazy Rang: Wereldkampioen| 09-08-2012 11:45 | Reageer

Ja ja ja, weet niet wat ik er van moet vinden. Bij Twente en PSV vond ik hem vaak degelijk, maar bij Vitesse vond ik het vaak niets.

Kella020 Rang: International| 09-08-2012 11:56 | Reageer

Ik weet het ook niet hoor. Hij is wel goedkoop en nog redelijk jong, dat spreekt in zijn voordeel. Verder te weinig van hem gezien de laatste tijd.

Latjepsv | 09-08-2012 12:32 | Reageer

De jeugd van ajax lijkt toch niet zo goed te zijn als ze zelf zeggen voor elke positie waar nu een jeugd speler staat willen ze een vervanger kopen .dus ze zijn geen nieuwe weg ingeslagen maar gaan gewoon weer net als andere jaren kopen kopen kopen.

Lazy Rang: Wereldkampioen| 09-08-2012 12:42 | Reageer

Dat is onzin. Ajax wil in de CL overwinteren en dan kan je niet verwachten van gastjes van 19 dat ze er ff staan. bovendien is 80% van de selectie eigen jeugd, dus hoezo koopclub?

bennyboys Rang: Wereldkampioen| 09-08-2012 12:38 | Reageer

Blind kunnen ze er toch ook niet neerzetten.

Melvink | 09-08-2012 14:19 | Reageer

Moet je nou zo'n speler bij je selectie willen hebben...

Latjepsv | 09-08-2012 16:50 | Reageer

Blijft toch een feit dat ze toch spelers aantrekken die de jeugd in de weg staan Goed voorbeeld is op de linksbuiten positie

Robert Rang: Legende| 09-08-2012 18:23 | Reageer

Ik hoop toch niet dat Ajax hem gaat halen...



Volg Voetbalinfo nu ook op Twitter. Het nieuws, de artikelen en interviews zijn altijd direct te volgen via Twitter!