| Vergeten? | Registreer

Sneijder ziet Ajax niet als favoriet voor de titel

16 augustus 2012 10:51 | Bron: Goal
 

Rodney Sneijder speelt dit seizoen zijn wedstrijden voor RKC Waalwijk. De middenvelder mocht bij Ajax vertrekken, waar hij - in tegenstelling tot grote broer Wesley - nooit is doorgebroken in het eerste elftal. Sneijder ziet niet Ajax, maar PSV als absolute titelfavoriet.

RKC speelde de openingswedstrijd van het nieuwe seizoen tegen PSV en won verrassend met 3-2. Sneijder was met twee doelpunten de grote man aan RKC-zijde. Desondanks ziet de middenvelder de Eindhovenaren als de belangrijkste titelkandidaat.

"PSV heeft in mijn ogen de sterkste ploeg van de Eredivisie", aldus Sneijder. Hij ziet daarin een belangrijke rol weggelegd voor twee spelers: Mark van Bommel en Kevin Strootman. "Dat zijn twee topmiddenvelders. Daar deed de wedstrijd tegen ons niets aan", stelt de middenvelder. "Met Van Bommel en Strootman gaat PSV tot aan de laatste dag meedoen om de titel."

Voorspel nu voetbaluitslagen! Aanmelden bij de redactie

Reacties (7)

Reacties
Lazy Rang: Wereldkampioen| 16-08-2012 10:54 | Reageer

Nou bedankt Rodney voor je advies. Ik ga gelijk mijn weddenschappen bij Unibet veranderen.

Kella020 Rang: International| 16-08-2012 11:12 | Reageer

Die heeft geen goed woord meer over voor Ajax. Eerst was Utrecht het helemaal, die wilden niet hem verder toen was Ajax prima. En nou dit ... Wat een mannetje.

Jerryisthename Rang: Semi-prof| 16-08-2012 12:16 | Reageer

Haha, zielig arrogant gefrustreerd mannetje is het ook he? Dat de Ajax supporters hem uitkotsen en Ajax zelf hem niet goed genoeg vindt...oja, iedereen op tv denkt ook al 4 jaar dat PSV duidelijk het beste team heeft en makkelijk kampioen wordt...hoorde dat nu weer zo vaak op tv...haha. Daarom wonnen ze ook van RKC.

Jerryisthename Rang: Semi-prof| 16-08-2012 13:15 | Reageer

Zie ze nog wel meer Brabatse derby's verliezen dit seizoen! ;-)

bennyboys Rang: Wereldkampioen| 16-08-2012 13:01 | Reageer

100 Procent mee eens.

Leuk dat je het 100% met mij eens bent en met de andere Ajacieden hier. ;-)

Leuk dat je het 100% met mij eens bent en met de andere Ajacieden hier. ;-)

Leuk dat je het 100% met mij eens bent en met de andere Ajacieden hier. ;-)

Leuk dat je het 100% met mij eens bent en met de andere Ajacieden hier. ;-)

Gewijzigd op zondag 19 augustus 2012 om 12:27.
Jerryisthename Rang: Semi-prof| 16-08-2012 13:16 | Reageer

Leuk dat je het 100% met mij eens bent en met de andere Ajacieden hier. ;-)

Tijmen Rang: Landskampioen| 16-08-2012 16:14 | Moderator Reageer

Ik denk ook dat PSV de favoriet is, maar ik denk dat Ajax, Twente en Feyenoord het PSV erg lastig gaan maken om kampioen te worden.



Volg Voetbalinfo nu ook op Twitter. Het nieuws, de artikelen en interviews zijn altijd direct te volgen via Twitter!