| Vergeten? | Registreer

Liverpool troeft Ajax af in strijd om Assaidi

16 augustus 2012 19:51 | Bron: Liverpool | Auteur: Richard Fokker
 

Liverpool heeft een akkoord bereikt met SC Heerenveen over Oussama Assaidi, zo meldt de club op de website. The Reds troeven hiermee dus Ajax en ook Fulham af in de strijd om de 24-jarige buitenspeler.

Assaidi ondergaat momenteel een medische keuring in Liverpool. De aanvaller moet bij de Engelse club de derde versterking worden nadat eerder Fabio Borini en Joe Allen al werden aangetrokken door trainer Brendan Rodgers.

Assaidi kwam eerder uit voor Almere City FC en De Graafschap, om daarna tweeënhalf jaar bij Heerenveen te spelen. Na een goed seizoen was er veel belangstelling voor de buitenspeler, zo toonden Ajax en Fulham eerder interesse. Liverpool lijkt nu desondanks aan het langste eind te trekken.

Voorspel nu voetbaluitslagen! Aanmelden bij de redactie

Reacties (15)

Reacties
ErickvdH | 16-08-2012 20:13 | Reageer

Ongelooflijk hoe Ajax opnieuw het kaas van het brood laat eten!!

StephanVDV Rang: Aankomend talent| 16-08-2012 20:55 | Reageer

Heeft er weinig mee te maken dat Ajax zich de kaas van het brood laat eten. Als Liverpool zich meldt met een zak geld is Ajax gezien, daar kan geen Nederlandse club zich mee meten.

ryanrwr | 17-08-2012 19:23 | Reageer

In kaas zitten meer koolhydraten dan in brood... Wees blij, het kaas zal ze dik kunnen maken!

Roel Dijkstra Rang: Ballenjongen| 17-08-2012 20:05 | Reageer

Wees blij, deze speler heeft Ajax helemaal niet nodig. Daar hebben we spelers genoeg voor. We moeten een verdedigende middenvelder en een centrale verdediger erbij, liefst boven de 26 jaar en CL ervaring.

bennyboys Rang: Wereldkampioen| 16-08-2012 20:14 | Reageer

Grote verrassing en ben benieuwd.

KasperHermans Rang: International| 16-08-2012 20:36 | Reageer

De verrassing van de transferperiode. Knap van Liverpool, Heerenveen en Assaidi dat ze het zo hebben weten geheim te houden.

Kella020 Rang: International| 16-08-2012 21:08 | Reageer

Ajax heeft toch ook een akkoord met h'veen? Het is nu gewoon aan de speler zelf. Hij wilde zo graag bij zijn familie in Amsterdam blijven ....

Michel van Ballegooij Rang: Invaller| 16-08-2012 21:27 | Reageer

Die Assaidi! Geweldig! Wat ik niet begrijp is de transferprijs van slechts drie miljoen euro? 4,1 voor Narsingh.. iets meer dan 7 voor Dost.. waarom? Dom dom dom van Heerenveen!

StephanVDV Rang: Aankomend talent| 16-08-2012 22:05 | Reageer

Het was volgens mij drie miljoen pond, komt uit omstreeks 3,8/3,9 miljoen euro. Dus wel redelijk gelijk met Narsingh volgens mij.

Michel van Ballegooij Rang: Invaller| 17-08-2012 11:20 | Reageer

Dan nog.. Assaidi en Narsingh zijn samen voor hetzelfde bedrag weggegaan als Anita.. hoe krom is dat

TrotsVanZuid Rang: Ballenjongen| 16-08-2012 22:38 | Reageer

Ben benieuwd hoe hij zich gaat redden daar.

Jerryisthename Rang: Semi-prof| 16-08-2012 23:03 | Reageer

en geldwolven dus...;-)

Latjepsv | 16-08-2012 23:11 | Reageer

Weer een gemiste kans maar ook dat zullen ze niet toegeven ook deze speler is een matige voetballer net als narsingh als ze niet voor Ajax kiezen .

Trikson | 17-08-2012 0:34 | Reageer

Laat hem aub lekker naar Liverpool gaan; komt ie nauwelijks aan spelen toe en zo'n mega versterking is het nou ook weer niet! Met Sana, Boerrigter en Sulejmani kunnen we genoeg op de flank terecht en wellicht krijgt Lukoki nog een opleving. Heb liever dat ajax een knappe centrale verdediger haalt!

ryanrwr | 17-08-2012 19:24 | Reageer

aka Babel



Volg Voetbalinfo nu ook op Twitter. Het nieuws, de artikelen en interviews zijn altijd direct te volgen via Twitter!