| Vergeten? | Registreer

Narsingh: 'Ajax heeft een mooie kans laten lopen'

22 augustus 2012 9:11 | Bron: Nusport
 

Luciano Narsingh kan het de laatste weken niet laten om negatief over Ajax te spreken in de media. Vorige week vertelde hij openlijk dat hij zijn goede vriend Oussama Assaidi aanraadde Ajax af te slaan en te kiezen voor een overstap naar Liverpool. Ditmaal bekritiseert hij het beleid van de Amsterdammers.

"Ajax heeft een mooie kans laten lopen", verwijst de geboren Amsterdammer in het nieuwe NUsport-magazine. naar de stukgelopen transfer van Assaidi naar Ajax. "Of ik blij ben dat Oussama niet naar de concurrent is gegaan? Nee, dat maakt mij niet uit. Ik had hem de overgang naar Ajax ook gegund."

Assaidi koos uiteindelijk voor Liverpool. "Ik zei: 'Als Liverpool komt, hoef je daar niet lang over na te denken. Het is een grote club in Engeland, een flinke stap vanuit Heerenveen.'" Toch denkt Narsingh dat Assaidi zal slagen in Engeland. "Als Oussama één-op-één staat, kan hij het ook daar iedere verdediger lastig maken. Ik geloof in zijn kwaliteiten."

Voorspel nu voetbaluitslagen! Aanmelden bij de redactie

Reacties (12)

Reacties
Jerryisthename Rang: Semi-prof| 22-08-2012 11:46 | Reageer

Ik word werkelijk waar doodmoe van deze gefrustreerde verrader uit Amsterdam...pfff...wekenlang uit hij weer zijn frustratie over Ajax, want stiekem speelde hij liever bij de mooiste club, maar die wilden hem niet graag genoeg, haha. We hebben nu Sana, Luciano..die heeft nu al meer laten zien dan jij, terwijl hij meer dan 10x(!) zo goedkoop was, haha. En hij speelt CL, jij niet. Laat het nu maar zien bij PSV, want ik vrees dat je overschat bent en het niet waar gaat maken bij PSV. Zelfs een tiener v an Ajax hield jou uit de wedstrijd. Trek je schoenen nu maar weer gewoon aan, ipv. er naast te lopen. Hahaha...loser! Hoe zielig kun je zijn om Assaidi te adviseren om niet voor Ajax te kiezen. Was het Anderlecht, dan had hij hem nog geadviseerd om niet naar Ajax te gaan, want meneer is zwaar gefrustreerd!

Latjepsv | 22-08-2012 12:29 | Reageer

Hij speelt nu voor de mooiste club van Nederland anders koos hij zelf wel voor Ajax als hij dat de mooiste club vond en jij kan je wel ergeren maar je baalt nog steeds dat narsingh voor PSV koos en niet voor Ajax en dat assaidi niet voor Ajax koos zal heus niet aan narsingh liggen maar aan hem zelf en aan Ajax die te lang wachte met de transfere ... Loser ...

Jerryisthename Rang: Semi-prof| 22-08-2012 20:50 | Reageer

Hahaha, je blijft echt grappig. Wist niet dat boeren zo grappig konden zijn! ;-) Dromen mag...;-)
Oja, wat je zegt ben je zelf, maar dan 10x erger...trieste zak

Jerryisthename Rang: Semi-prof| 22-08-2012 20:51 | Reageer

Wat maakt het trouwens uit...Narsingh is degene die gefrustreerd is, ik niet. Ik weet dat Ajax wel weer boven PSV eindigt. Zoals jaren het geval is, hahaha. En wie staat nu boven wie? ;-)

Poek1000 | 22-08-2012 17:04 | Reageer

Pfff kan Narsingh niet gewoon even zijn mond houden, behoorlijk kinderachtig. Eerst voetjes laten spreken dan pas arrogant worden!

Jerryisthename Rang: Semi-prof| 22-08-2012 20:53 | Reageer

Hij is te arrogant voor woorden...hoop dat hij keihard op zijn bek gaat dit seizoen! :-)

Superjood Rang: Supporter| 22-08-2012 19:31 | Reageer

Ik heb een speler van een andere club nog nooit zoveel over Ajax horen praten. Maar ja, waar het hart vol van is he.....

Jerryisthename Rang: Semi-prof| 22-08-2012 20:52 | Reageer

haha, idd...wij snappen het tenminste, in tegenstelling tot de PSV'ers, haha.

GodenZoon Rang: Waterdrager| 23-08-2012 10:12 | Reageer

triest ventje die narsingh
en die gierige assaidi dr bij
eerst spelen ze bij heerenveen verdienen ze net een paar ton
dan ineens komen grotere clubs in beeld, en zien ze niks liever dan miljoenen euro's op hun bankrekening gestort worden.....
hoe the fuck kan een oud teamgenoot je nou verwijzen naar liverpool als hij er zelf nog nooit heeft gespeeld....
en alleen maar weet dattie daar meer gaat verdienen, en lekker opde bank kan zitten
maar het ergste is nog dat hij kritiek heeft op het beleid van Ajax.
Wie bepaald er hier nou wie er naar Ajax komt????? Ajax zelf...? of andere clubs/spelers????? 'k ben blij dat die gierige assaidi naar liverpool is, hij komt er zelf wel achter dattie de verkeerde keuze heeft gemaakt. Van mij hoeftie niet meer naar Ajax te komen, eerst zeggen dattie meer wilt verdienen, Kan die meer verdienen, dan is het weer ineens niet genoeg, en daarna zeggen dat dat niet zo is, en vervolgens je laten opjutten door zo'n ventje die je liever naar het buitenland ziet gaan bij de 1 van de beste clubs en daar lekker opde bank zitten, dan dattie naar de concurrentie gaat
triest
maargoed WIJ hebben Sana, Moisander, en Poulsen er bij en dat is zeker een goede versterking/investering. En nog veeeeeeeel goedkoper ook

WIJ ZIJN AJAX
WIJ ZIJN DE BESTE
A.F.C.A. TILL I DIE

collin83 Rang: Ballenjongen| 17-09-2012 12:24 | Reageer

grote mond voor iemand die tot nu toe aardig door de mand valt..........
en kom nou niet aan met jaloersigheid dat jullie hem hebben en wij niet want iedere realist ziet wel dat Ons Aller AJAX een veel slimmere en betere aankoop heeft gedaan met Sana.
Verstandig bezig zijn met de portomonnee en weten dat je eigen jeugd de toekomst is, denk daar maar is over na Rangers Eindhoven!

Jerryisthename Rang: Semi-prof| 17-09-2012 14:14 | Reageer

Babel gaat ook nog knallen, let op mijn woorden. En wat hebben ze allemaal gekost? Geen drol. :-)

Roel Dijkstra Rang: Ballenjongen| 17-09-2012 19:14 | Reageer

Een zwaluw maakt nog geen zomer maar de eerste klap is een daalder waard. Narsingh zit op de bank bij PSV en Ajax koopt als alternatief voor Luciano, Tobias Sana voor 350 000 euro, die vooralsnog een smaakmaker is gebleken. Dat kun je van Narsingh niet zeggen. Hij zal wel spijt hebben van z'n verkeerde keuze en dat snap ik dan ook wel weer.



Volg Voetbalinfo nu ook op Twitter. Het nieuws, de artikelen en interviews zijn altijd direct te volgen via Twitter!