| Vergeten? | Registreer

Strootman: 'Grotendeels weer de oude Wijnaldum gezien'

10 december 2012 11:02 | Bron: NuSport
 

In de Eredivisiekraker tussen PSV en FC Twente (3-0) van afgelopen zondag zagen de toeschouwers eindelijk weer eens een glimp van de kwaliteiten van Georginio Wijnaldum. De oud-Feyenoorder miste weliswaar enkele opgelegde kansen, maar was wel nadrukkelijk aanwezig op het veld. Een opsteker voor de aanvallende middenvelder die een moeilijke tijd achter de rug heeft.

"Elke voetballer heeft weleens een mindere periode, maar bij hem wordt het meteen zo uitvergroot", neemt Kevin Strootman het voor Wijnaldum op. "En de vergelijking met Ola Toivonen wordt gemaakt, hij zou dan wel hebben gescoord."

"Ik denk dat we tegen Twente weer grotendeels de oude Wijnaldum hebben gezien", vervolgt de middenvelder. "Tuurlijk miste hij wat kansen, maar hij speelde met een uitstraling van: ik heb de bal en niemand kan die afpakken. Als hij zo speelt, is hij heel belangrijk voor het team."

Voorspel nu voetbaluitslagen! Aanmelden bij de redactie

Reacties (9)

Reacties
Lazy Rang: Wereldkampioen| 10-12-2012 11:26 | Reageer

Wijnaldum vond ik wederom teleurstellend. Kan een duel niet naar zich toetrekken en loopt er soms wat onwennig bij.

KasperHermans Rang: International| 10-12-2012 11:32 | Reageer

Als de oude Wijnaldum van 4 100% kansen er een inschiet heb je er niet veel aan. Wat me vooral opviel was Hutchinson, die man brengt op het middenveld van PSV veel meer dynamiek dan de toch oudere wordende Van Bommel. Als ik Advocaat was zou ik ballen tonen en Van Bommel er volgende week naast zetten.

Benjamin Rang: Sterspeler| 10-12-2012 13:55 | Reageer

Helemaal eens met Kasper. Gini had z'n haren er ook nooit af moeten laten knippen, nu is die onafscheidbaar en valt-ie dus nóg minder op.. :(

Feyrofer | 10-12-2012 14:53 | Reageer

Gini is niks verandert de afgelopen jaren,ook bij Feyenoord miste die teveel... Geen groei al 3jaar meer. Goede buitenspeler redelijke 10 maar geen wereldtopper...

ElSalvador Rang: Supporter| 10-12-2012 17:21 | Reageer

Wijnaldum had beter nog een paar jaar bij Feyenoord kunnen blijven, net als Fer. Dat was beter voor beide speler geweest en voor Feyenoord. Dan hadden ze aan het eind van dit seizoen een mooie transfer naar het buitenland kunnen maken.

Latjepsv | 10-12-2012 18:25 | Reageer

Ze blijven het toch moeilijk vinden daar in Rotterdam dat hij nu bij PSV speelt en ik vind hem nog niet zo slecht hij krijgt toch 4 kansen dat wil zeggen dat hij wel degelijk goed mee doet als hij ze ook nog eens omzet in doelpunten is het gewoon een topper.

Feyrofer | 10-12-2012 19:55 | Reageer

Nee hoor niet moeilijk 5m in de pocket en jullie ontevreden speler ;-) maar wens m beste hoor echt alleen staat gewoon al 3 jaar stil was al bij Feyenoord en zit ook geen groei meer in mist nl voetbal intelligentie ;-)

AFCA020 Rang: Vedette| 11-12-2012 9:58 | Reageer

Wel frapant dat hij eerst super was, en sinds zijn overgang uitgekotst wordt en jullie wilde hem graag houden.... en nu zegt heel rotterdam ineens hij kan er niks van!

Dat vind ik zo makkelijk. Toen ik dat 3 jaar geleden zei: oh nou man de wereld was te klein! Maar gelukkig is wel mijn gelijk bewezen. Maar ik vind het van de rotterdammers ook wel erg laag en makkelijk allemaal, dan had je dat toen ook al moeten zeggen en niet eerst schelden, tieren, huilen dat hij weggaat en vervolgens hem alleen nog maar afkraken

AFCA020 Rang: Vedette| 11-12-2012 10:03 | Reageer

Word trouwens wel moe van die strootman zeg.... steeds met zn grote waffel de leider willen spelen.
Zn spel is ook al niet om aan te gluren, zeker niet als die van bommmel er ook nog naast staat.
Hij denkt de laatste tijd ook alleen maar te moeten schoppen, protesteren en weet ik het wat.... zeer vervelend. Laat hem gewoon voetballen



Volg Voetbalinfo nu ook op Twitter. Het nieuws, de artikelen en interviews zijn altijd direct te volgen via Twitter!