| Vergeten? | Registreer

Everton in ver gevorderd stadium met Twente-speler

28 januari 2013 14:29 | Bron: Voetbal International
 

Leroy Fer heeft hoogstwaarschijnlijk tegen Feyenoord zijn laatste wedstrijd gespeeld namens FC Twente. De sterke middenvelder van de Tukkers staat namelijk in de serieuze belangstelling van Everton en de onderhandelingen zijn reeds in een vergevorderd stadium beland.

Naar verluidt zullen beide clubs maandagmiddag of avond nog tot een vergelijk komen. Verschillende Engelse media melden dat Everton ruim tien miljoen euro op tafel wil leggen om Fer los te weken bij FC Twente.

Voor Twente is die mogelijke transfersom een verdubbeling van de prijs die het in 2011 betaalde aan Feyenoord. De jonge middenvelder staat persoonlijk welwillend tegenover een overstap naar de Premier League. Bij Everton zou hij mede international John Heitinga tegen komen als ploeggenoot.

Voorspel nu voetbaluitslagen! Aanmelden bij de redactie

Reacties (8)

Reacties
MW1987 Rang: Ballenjongen| 28-01-2013 14:33 | Reageer

Mooie club, mooie transfer.

Chefke Rang: Amateur| 28-01-2013 14:38 | Reageer

Als dit zo is, dan vraag ik me af wat er nog gaat gebeuren in NL. Als van Twente de belangrijkste minder vertrekt kunnen ze niet rustig toekijken en de veranderingen maar laten gebeuren.

Feyrofer | 28-01-2013 15:59 | Reageer

Altijd gedacht dat ie naar Liverpool zou gaan,zit er niet ver naast hehe.... Mooi toch weer klein bedrag naar Feyenoord :-) wel zuur eigenlijk,ging naar Twente om hogerop te willen,en enige wat ie heeft bereikt daar is 10 punten onder Feyenoord komen dus geen gelukkige keuze geweest uiteindelijk...

Benjamin Rang: Sterspeler| 28-01-2013 16:05 | Reageer

Nouja, hij heeft er toch een transfer verdiend naar een Engelse (sub)topper en mocht meespelen in Oranje. Goede speler, mooie club en een prima stap voor hem!

KasperHermans Rang: International| 28-01-2013 16:10 | Reageer

Individueel heeft hij zich inderdaad prima ontwikkeld, ondanks blessures. Maar dat had hij bij Feyenoord wellicht ook kunnen doen en daar heeft het team toch beter gepresteerd dan FC Twente.

AFCA020 Rang: Vedette| 29-01-2013 9:40 | Reageer

Ben ik niet met je eens, zie mijn reactie bij Eric

Erikpolman Rang: Super talent| 28-01-2013 16:46 | Reageer

Dat was hem inderdaad bij Feyenoord ook wel gelukt

AFCA020 Rang: Vedette| 29-01-2013 9:39 | Reageer

Ben ik het niet mee eens. Bij twente heeft hij 2 jaar lang Europees gespeeld en feyenoord schitterd al jaren door afwezigheid in Europa. Weet om eerlijk te zijn niet eens wanneer de laatste keer was.

Maar ik denk dat hij nu meer stappen heeft gezet dan anders.
En voor feyenoord alleen maar goed, die hadden hem toen voor een mega bedrag verkochtn (5 mln ofzo?).

Beste voor alle partijen geweest dit in mijn optiek



Volg Voetbalinfo nu ook op Twitter. Het nieuws, de artikelen en interviews zijn altijd direct te volgen via Twitter!