| Vergeten? | Registreer

'Spartak wil Clasie per direct als opvolger De Zeeuw'

24 februari 2013 21:43 | Bron: Izvestia | Auteur: Benjamin Hagen
 

Jordy Clasie zou jeugdliefde Feyenoord per direct kunnen verruilen voor een lucratief contract bij Spartak Moskou. De middenvelder staat namelijk bovenaan het lijstje van de kapitaalkrachtige Russen, zo schrijft de krant Izvestia zondag althans.

Clasie, die zich dit seizoen goed ontwikkeld onder de hoede van trainer Ronald Koeman, werd eerder ook al gelinkt aan Fiorentina. De Italianen zouden hem dan komende zomer willen verwelkomen, in tegenstelling tot Spartak; zij zien de aanvoerder van Feyenoord als de directe opvolger van Demy De Zeeuw; de Nederlander trok deze winter op huurbasis naar RSC Anderlecht.

De oorspronkelijke legerclub zou Clasie voor acht miljoen euro willen losweken bij de Kuipbewoners. "De Russische liga is een competitie in opkomst", zegt de zaakwaarnemer van de spelverdeler tegen het Russische medium. "Maar ik denk niet dat dat de stap is die Clasie wil maken. Een Duitse of Engelse club zou logischer zijn. We sluiten niets uit, maar de voorkeur van hem gaat uit naar een grote competitie."

Voorspel nu voetbaluitslagen! Aanmelden bij de redactie

Reacties (8)

Reacties
Erikpolman Rang: Super talent| 24-02-2013 22:14 | Reageer

Als Feyenoord het maar niet flikt om hem NU te laten gaan voor een bedrag onder de tien miljoen euro

AFCA020 Rang: Vedette| 25-02-2013 14:07 | Reageer

Dit is voor hem misschien wel de enige mogelijkheid om flink te cashen. De top zal hij nooit halen en als er nu iemand een lucratief contract aanbiedt, waarom niet?

Dan speelt hij ook nog eens elk jaar Europees.... ik zou hem wel begrijpen als ik eerlijk ben.

Maar wat jij zegt, als feyenoord boven de 10 miljoen zal vragen vrees ik voor clasie dat hij niet vertrekt, maja andere kant, hij heeft zelf een contract getekend dusja, dan is dit het gevaar.

Denk niet dat ze het reeele bedrag voor clasie van 4 tot 6 miljoen (ligt eraan wie hem wil) gaan accepteren

Erikpolman Rang: Super talent| 25-02-2013 14:20 | Reageer

Je maakt jezelf totaal belachelijk. 4 miljoen voor een dragende speler aan het eind van de winterstop terwijl je geen vervanger kan kopen? of is het omdat hij geen ajax embleempje op zijn shirt heeft. fischer en eriksen zijn zeker 100 mil waard

AFCA020 Rang: Vedette| 25-02-2013 14:59 | Reageer

Raar dat je dat weer zegt.
Van die embleempjes en ineens Ajacieden erbij gaat halen?

Ik zeg toch dat feyenoord dat niet gaat doen. ik zeg alleen zijn reeele waarde (in juli bijvoorbeeld). Tuurlijk vragen ze op dit moment meer.

Maar zoals ik in een ander topic al zei (volgens mij die over steaua-Ajax), de eredivisie stelt niks meer voor.
Wij hebben geen pareltjes meer.
Ik nam daar het voorbeeld van dragende spelers als Clasie (toevallig) en Siem de Jong, beide zullen nooit de internationale top halen.

Dus nee ik zeg het niet omdat hij feyenoorder is.
Stop met dat kinderachtige gedrag en durf gewoon te stellen dat wij, als eredivisie (dus ook Ajax, ook feyenoord, ook psv) gewoon weinig tot niets voorstellen.
Onze spelers dus ook niet.

Clubs als Vitesse en Utrecht doen het nu niet goed, Ajax en psv (vooral) zijn gewoon veeeeeeeeeeeeel slechter geworden als pak hem beet 10 jaar terug. En ook feyenoord heeft kwaliteiten ingeleverd.

Lees dat stukje maar, dan zie je hoe ik er in sta. Het gaat niet over welk shirtje je aan hebt, het gaat gewoon om reeel zijn.

Als wij zo slecht zijn waarom zouden onze spelers (dus ook Clasie) dan meer dan 6 mln waard zijn?
Dat feyenoord hem liever niet kwijt wil snap ik, maar ga niet zeggen dat een spelertje als clasie (normaal gesproken) meer dan 6 of zelfs meer dan 10 mln waard is.

Open je ogen en wees eerlijk en reeel, feyenoord is geen top, net als de rest van de eredivisie dat niet is!

AFCA020 Rang: Vedette| 26-02-2013 20:33 | Reageer

Of vind jij van wel?

bennyboys Rang: Wereldkampioen| 25-02-2013 11:52 | Reageer

Ik geloof ook niet dat Jordy dit gaat doen en voorlopig het seizoen afmaakt in Rotterdam.

MW1987 Rang: Ballenjongen| 25-02-2013 14:36 | Reageer

Hij moet gewoon bij Feyenoord blijven. Voor Feyenoord is het financieel misschien aantrekkelijk maar als ze geen vervanger meer kunnen halen moeten ze het nooit doen. Lijkt me zelf ook niet dat Clasie dit ziet zitten, ik zelf zou het wel weten. Nooit naar Rusland.

Benjamin Rang: Sterspeler| 25-02-2013 14:41 | Reageer

Vier tot zes miljoen zou inderdaad lachwekkend zijn voor Clasie, al helemaal met zo'n timing. Al kan Vormer een prima vervanger zijn, dit moet Feyenoord (en ook Clasie) nimmer accepteren. Spartak heeft nog drie dagen, ben benieuwd maar verwacht niet dat hij zijn club in de steek gaat laten voor een lucratief contractje daar.



Volg Voetbalinfo nu ook op Twitter. Het nieuws, de artikelen en interviews zijn altijd direct te volgen via Twitter!