| Vergeten? | Registreer

Advocaat: 'Kwalitatief zijn wij gewoon beter'

26 februari 2013 19:42 | Bron: PSV
 

PSV zal woensdagavond ten koste van PEC Zwolle de finale van het KNVB-bekertoernooi willen bereiken. Op papier zijn de Zwollenaren de makkelijkste loting, maar de ploeg van trainer Art Langeler heeft dit seizoen al meermaals bewezen een 'reuzendoder' te zijn. Advocaat en zijn mannen zijn dus gewaarschuwd.

"Je speelt een uitwedstrijd en bovendien op kunstgras, maar kwalitatief zijn wij gewoon beter", analyseert Advocaat. "We hebben tegen PEC al twee moeilijke wedstrijden gehad. Voor hen is dit dé kans om Europees voetbal te spelen en een bekerfinale te halen. Het zal heel lastig worden."

"We gaan in principe met de sterkste elf spelen, tenzij er spelers zijn met te veel last van pijntjes", gaat hij verder. "Ik ga niet schuiven. Dat heeft volgens mij geen effect. Als het goed gaat spelen wij nog twee bekerwedstrijden en tien competitiewedstrijden. Twaalf heel belangrijke duels. Wij geloven in een goed einde, dat meen ik."

Voorspel nu voetbaluitslagen! Aanmelden bij de redactie

Reacties (8)

Reacties
Jesse Rang: Sterspeler| 26-02-2013 19:55 | Reageer

Ik zie PEC nog wel een keertje stunten tegen PSV.

AFCA020 Rang: Vedette| 26-02-2013 20:31 | Reageer

Zou mooi zijn ;)
Ik hou daar altijd wel van, kleine(re) clubs die in de beker stunten.

Net als swansea-bradfort... Dat is toch genieten?
Of paar jaar terug, jong AJAX die onterecht verloor in de halve finale.

Ik vind dat soort dingen altijd mooi

bennyboys Rang: Wereldkampioen| 26-02-2013 21:11 | Reageer

Met andere woorden houd je er dus ook van dat de kleine(re) Club
AZ in de beker zal stunten tegen Ajax.
Zou mooi zijn ^^

AFCA020 Rang: Vedette| 27-02-2013 1:56 | Reageer

In de beker maakt het me geen bal uit werkelijk waar niet.


Maar als Ajax in Nederland verliest is het eigenlijk altijd van een kleinere club, dus nee zo bedoelde ik het niet, doelde eigenlijk meer op de beker.
Ik vind beker succes voor amateurs of kleine bvo's mooi ja.

Ben een romanticus wat betreft belervoetbal

AFCA020 Rang: Vedette| 27-02-2013 2:01 | Reageer

Mooi voorbeeldje, paar jaar terug, kozakken boys die een verlenging eruit slepen tegen het voor hun grote Ajax! Dat is toch prachtig? Dat is toch de charme?

Latjepsv | 26-02-2013 21:14 | Reageer

Pas maar op want pec komt nog onbezien bij jullie als den haag en Roda punten kunnen pakken in de arena kan pec het ook
Zou mooi zijn

AFCA020 Rang: Vedette| 27-02-2013 1:58 | Reageer

Hahaha snap dat je dat mooi zou vinden hahaha!

Ach ja, we zijn de enige 2 clubs die een kampioenschap in eigen hand hebben, zal wel een mooie strijd worden denk ik

AFCA020 Rang: Vedette| 27-02-2013 2:03 | Reageer

Ach misschien is het als Ajacied ook anders praten, denk dat wij (en in mindere mate ook psv) de enige zijn die de beker als leuk extraatje zien, maar niet als een echte absolute hoofdprijs.



Volg Voetbalinfo nu ook op Twitter. Het nieuws, de artikelen en interviews zijn altijd direct te volgen via Twitter!