| Vergeten? | Registreer

Tadic vijfde vraagteken Twente voor treffen met Ajax

27 februari 2013 14:14 | Bron: Diverse media | Auteur: Benjamin Hagen
 

Ajax krijgt komende zondag mogelijk niet te maken met Dusan Tadic als het bij FC Twente op bezoek gaat; de Serviër verliet woensdagmiddag grieperig de training. De toch al zo geplaagde Tukkers zien daarmee nog een beoogde basisspeler eventueel wegvallen voor de belangrijke kraker tegen de Amsterdammers.

Tadic is namelijk niet het enige vraagteken voor interim-trainer Alfred Schreuder, die de recent vertrokken Steve McClaren tot het einde van het seizoen vervangt op de bank van Twente.

Ex-Ajacieden Robbert Schilder en Dmitry Bulykin zijn licht geblesseerd en hetzelfde geldt voor doelman Nikolai Mihailov. Hij trainde al wel weer mee met de groep, wat ook geldt voor de langzamerhand terugkerende Wout Brama. Hij miste, net als Schilder, vorig weekeinde nog wel het duel in en tegen Heerenveen (2-1 verlies).

Voorspel nu voetbaluitslagen! Aanmelden bij de redactie

Reacties (13)

Reacties
Benjamin Rang: Sterspeler| 27-02-2013 14:19 | Reageer

Dat zou wel een grote tegenvaller zijn voor Twente zeg..

Jesse Rang: Sterspeler| 27-02-2013 15:08 | Reageer

Zeker, enige sterkhouder op dit moment. Ajax moet hier van profiteren mocht hij echt niet meedoen.

MW1987 Rang: Ballenjongen| 27-02-2013 16:20 | Reageer

Ik denk dat ze gewoon allemaal spelen maar dat moet nog niet uitmaken voor Ajax. Het lijkt me niet dat Twente nu McClaren weg is ineens de pannen van het dak gaat spelen.

Erikpolman Rang: Super talent| 27-02-2013 17:56 | Reageer

Jammer, ik hoop op een gelijkspel maar vrees winst voor Ajax :(

AFCA020 Rang: Vedette| 28-02-2013 11:57 | Reageer

Overwinning zou voor feyenoord denk ik ook het beste zijn, dan ga je je langzaam verzekeren van europees voetbal.

Erikpolman Rang: Super talent| 28-02-2013 11:59 | Reageer

Je kan ook gewoon toegeven dat Feyenoord wel degelijk kans maakt op de titel ;) Maar dat is blijkbaar moeilijk voor je

AFCA020 Rang: Vedette| 28-02-2013 12:07 | Reageer

Nee hoor, je maakt zeker kans, iedereen die hem nog kan winnen maakt kans.
Maar 2 dingen.
1. je bent afhankelijk van de resultaten van 2 verschillende ploegen. PSV moet 2 keer punten verspelen en ALS ze dat doen, moet je hopen dat ook AJAX nog punten verspeelt, en stel dat gebeurt ook moet feyenoord dus ook nog eens ALLE keren winnen.
Het kan wel, maar je hebt niets in eigen hand.

2. Schijnbaar denkt de staf daar anders over. Feyenoord wil de top 5 halen. Dus in dat geval is het het beste als je concurrenten punten verspelen, degene die je nu nog onder je hebt dus.
Buitendat wil het bestuur en de staf niks van een eventuele titel weten. Dus lijkt het mij dat feyenoord zich nog steeds vasthoudt en die moeilijke doelstelling: De top 5 halen....

Nogmaals dit is niet door oogkleppen of clubvoorkeuren, maar gewoon door uitspraken vanuit feyenoord

Erikpolman Rang: Super talent| 28-02-2013 12:12 | Reageer

Staf wil dat Feyenoord vol op kampioenschap speelt maar zegt dat niet in de media omdat dat onnodig druk legt op de jonge jochies. En je zegt Feyenoord is afhankelijk van Ajax, dat is dus de reden waarom ik hoop dat Twente wint ;)

AFCA020 Rang: Vedette| 28-02-2013 13:50 | Reageer

Gister hoopte je nog dat het gelijk zou worden?
Maar niemand mag het uitspreken en iedereen houdt zich aan de te behalen doelstellingen? Namelijk top 5. Dus als je top 5 wil halen, moet je hopen dat de nummer 4, 5 en 6 niet dichterbij komen toch?

AFCA020 Rang: Vedette| 28-02-2013 13:13 | Reageer

Gister hoopte je nog dat het gelijk zou worden? ;)

Maar niemand mag het uitspreken en iedereen houdt zich aan de te behalen doelstellingen? Namelijk top 5. Dus als je top 5 wil halen, moet je hopen dat de nummer 4, 5 en 6 niet dichterbij komen toch? ;)

Erikpolman Rang: Super talent| 28-02-2013 13:58 | Reageer

Ik bedoel natuurlijk puntenverlies:P bij gelijkspel verliezen ajax en twente punten en kan Feyenoord Ajax voorbijgaan

Benjamin Rang: Sterspeler| 28-02-2013 18:09 | Reageer

Ik vind alles best, zolang de koploper maar dezelfde blijft :D

AFCA020 Rang: Vedette| 28-02-2013 18:15 | Reageer

Hahaha ja dat snap ik :p
En dat nog 3 maanden zeker :p haha



Volg Voetbalinfo nu ook op Twitter. Het nieuws, de artikelen en interviews zijn altijd direct te volgen via Twitter!