| Vergeten? | Registreer

Janmaat en Clasie genieten brede interesse vanuit Serie A

28 februari 2013 13:14 | Bron: Sport1 | Auteur: Erik Polman
 

Feyenoord strijdt net als vorig jaar lang mee om de titel van de Eredivisie. Veel spelers van Feyenoord stijgen boven zichzelf uit en dat blijft niet onopgemerkt in de Europese top. Daryl Janmaat en Jordy Clasie staan in de belangstelling van enkele Italiaanse clubs.

AC Milan wilde Bacary Sagna wegkapen bij Arsenal en de Londenaren zagen op haar beurt in Janmaat een waardige opvolger. Maar AC Milan zag de rechtsback zondag zelf tegen PSV ijzersterk optreden en lijkt nu haar zinnen te hebben gezet op de Nederlander. Ook Juventus ontgaat het sterke spel van Janmaat niet.

Clasie staat, ondanks dat hij zijn niveau van vorig seizoen niet weet te halen, ook volop in de belangstelling. Fiorentina plaatste al een bod op de kleine middenvelder. Het bod bedroeg vijf miljoen euro, maar dat vond de directie van Feyenoord onacceptabel. De Italianen overwegen een tweede bod dat rond de 6,5 miljoen euro ligt.

Voorspel nu voetbaluitslagen! Aanmelden bij de redactie

Reacties (9)

Reacties
Erikpolman Rang: Super talent| 28-02-2013 13:45 | Reageer

6,5 miljoen? Ga maar ergens anders goedkoop shoppen, niet meer bij Feyenoord

AFCA020 Rang: Vedette| 28-02-2013 13:55 | Reageer

haha met die houding ga je weer De Guzman problemen over jezelf afroepen....

Verkoop nou als er zo'n mega bod komt. Hoop voor je dat hij serieus wordt uitgebracht, dit krijg je nooit meer.
Zou een wereld deal zijn voor feyenoord

Erikpolman Rang: Super talent| 28-02-2013 14:01 | Reageer

pfffff 6,5 miljoen voor een international noem jij een werelddeal.. is dat niet een héél klein beetje overdreven?
Als er 5 miljoen op fischer wordt geboden strik erom en weg ermee ofniet?

AFCA020 Rang: Vedette| 28-02-2013 18:18 | Reageer

Fischer zit nog heel veel rek in dus dat is niet te vergelijken, clasie zal op dit niveau blijven kabbelen. En Fischer speelt in de voorhoede dus niet te vergelijken.

Poulsen is zelfde positie, maar met heel veel meer ervaring. Dan had ik 6,5 miljoen wel gedaan ja

Erikpolman Rang: Super talent| 28-02-2013 19:22 | Reageer

Jij bent echt niet serieus te nemen, Poulsen met Clasie vergelijken. Fischer is volgens jou zeker 50miljoen waard en clasie 6,5........ zet die ajaxbril is af Poulsen is hartstikke oud en heeft geen restwaarde, Clasie is jong en wordt alleen nog maar beter. Clasie is een international

AFCA020 Rang: Vedette| 01-03-2013 14:01 | Reageer

Waar hoor je mij zeggen dat Fischer 50 miljoen waard is?!
Jij voelt je echt altijd alleen maar aangevallen. Dieptriest.

Enige wat ik zeg is dat feyenoord niet met vuur moet spelen en die 6,5 (de absolute hoofdprijs), moet aanvaarden als iemand bereid zou zijn dit neer te leggen voor een speler als Clasie.

Verder heb ik alleen gezegd dat je Fischer en clasie niet kan vergelijken, omdat Fischer op een compleet andere positie speelt, omdat er in Fischer nog heel veel rek zit en Clasie waarschijnlijk van zijn huidige niveau zou blijven.
Hij is al bijna 22 als ik me niet vergis.
Dus in tegenstelling tot Fischer (18) is de groeikans van clasie een heeeeeeeeel stuk kleiner.

Het enige dat je kan vergelijken is dat ze beide 3 interlands op hun naam hebben staan. Al is de een natuurlijk veel jonger dan de ander.

Maar ik snap dus eigenlijk helemaal niet waarom je Fischer er nou weer bijhaalt?
Omdat iemand (die geen feyenoordbril draagt maar van buitenaf op de situatie kijkt) vind dat 5 miljoen al een mooi bedrag is en 6,5 miljoen zelfs een erg mooi bedrag?
Je moet je niet zo aangevallen voelen als iemand zijn/haar mening geeft...

Face it, Nederland stelt niks meer voor, exceptionele spelers als Sneijder, Robben, Van der Vaart, Zlatan, Chivu, van persie etc spelen hier niet meer!!!
De competitie is ruk, het niveau is ruk en in die ruk competitie is feyenoord in de laatste jaren 9e, 6e, 8e, 4e, 10e geworden en vorig jaar omdat de concurrent moest verliezen 2e.
Al 14 jaar geen kampioen, ze hebben de laatste 6 jaar 1x Europees gespeeld en werden toen in een makkelijke poule laatste met 0 punten en een doelsaldo van -9 (!!).

Dit zijn feiten!
Feyenoord is niet meer groots, feyenoord presteert niet meer groots, dus waarom zijn feyenoord spelers in jouw ogen dan allemaal miljoenen en miljoenen euros waard?
Komop man wees reeel en laten we eerlijk zijn, feyenoord presteert slecht en het Nederlands voetbal in zijn geheel is ronduit zwak!

Durf dat toe te geven en onder ogen te komen, alleen dan kan je volwassen discussies houden, anders heeft het volgens mij 0 zin om op dit forum te blijven toch? Een beetje realiteitszin is belangrijk.


ps: Ik heb het vaker gezegd, ik heb niks tegen jou, niks tegen feyenoord, dus vat het niet persoonlijk op.
Sterker nog, vind je wel een toffe peer en je hebt vaak gelijk, maar probeer neutraal te blijven en niet altijd maar woorden in mijn (of andermands) mond te leggen, zoals Fischer 50mln. En haal ook niet altijd gelijk AJAX of PSV erbij. Probeer bij het onderwerp te blijven.
Als iets goed is is iets goed, en als iets slecht is is het slecht. Ook bij je eigen cluppie.
Je zag mijn commentaren na bijvoorbeeld Staeua toch ook? Gewoon realistisch zijn, dat maakt je echt niet minder een feyenoord supporter

KasperHermans Rang: International| 28-02-2013 14:07 | Reageer

Clasie zie ik die stap nog wel maken, al heeft hij even een mindere periode. Voor Janmaat is het nu nog te vroeg en of het in de toekomst gebeuren zal weet ik niet.

Jesse Rang: Sterspeler| 28-02-2013 14:14 | Reageer

6,5 miljoen voor een speler als Clasie is een uitstekend bedrag. Dat Anita Ajax nog dik acht miljoen heeft opgeleverd vond ik al opvallend. En die twee verschillen echt niet zoveel qua kwaliteit.

AFCA020 Rang: Vedette| 28-02-2013 18:19 | Reageer

Wat je zegt idd, clasie is bijna even goed dus waarom zou hij meer dan 5-6 miljoen waard zijn?



Volg Voetbalinfo nu ook op Twitter. Het nieuws, de artikelen en interviews zijn altijd direct te volgen via Twitter!