| Vergeten? | Registreer

Oud-trainer PSV weet het zeker: 'PSV wordt kampioen'

5 maart 2013 15:11 | Bron: De Volkskrant | Auteur: Stephan van der Vrande
 

De titelstrijd in de Eredivisie woedt voor het eerst in jaren tussen de traditionele top drie. Ajax en Feyenoord komen in aanmerking, maar PSV heeft momenteel de beste papieren. Oud-trainer Sef Vergoossen denkt dat Dick Advocaat en zijn ploeg de schaal weer naar Eindhoven halen.

Dat zegt hij dinsdagmorgen tegen De Volkskrant. Na het vertrek van Ronald Koeman in 2008, was Vergoossen de laatste trainer die kampioen werd met PSV. "Dit seizoen heeft PSV de sterkste selectie in de Eredivisie. Ik denk dat ze uiteindelijk met een verschil van zeven à acht punten kampioen worden", was hij overtuigd van de kwaliteiten van de groep.

Vergoossen nam PSV in 2008 bij de hand. Koeman was toen vertrokken en Jan Wouters kon de ploeg op interim-basis niet naar zijn hand zetten. De Limburger nam het toen over.

Voorspel nu voetbaluitslagen! Aanmelden bij de redactie

Reacties (10)

Reacties
AFCA020 Rang: Vedette| 05-03-2013 15:14 | Reageer

Liever dat hij het zegt dan iemand met verstand... :P :P

Michelvk026 Rang: Invaller| 05-03-2013 15:58 | Reageer

Denk dat Ser Vergoossen in het verleden bewezen heeft er genoeg verstand van te hebben.

AFCA020 Rang: Vedette| 05-03-2013 21:25 | Reageer

Jongen....... Cabaret!
Neem niet alles serieus joh...

AFCA020 Rang: Vedette| 05-03-2013 21:27 | Reageer

Maar dan nog... Wat dan precies? :p
Hij heeft nou nooit echt ergens in uitgeblonken lijkt mij ;)

Michelvk026 Rang: Invaller| 05-03-2013 21:33 | Reageer

Kampioen geworden in België met Genk, De beker gewonnen met Roda JC, Eredivisie gewonnen bij PSV. Drie jaar met Roda JC in Europa actief geweest.

AFCA020 Rang: Vedette| 06-03-2013 10:36 | Reageer

Kan allemaal wezen, maar ik vind het geen hoogvlieger.

Nou was hijzelf trouwens maar 2 jaar actief met roda in Europa maar dat ter zijde .

KasperHermans Rang: International| 05-03-2013 17:47 | Reageer

Stellig beweren dat er een club kampioen wordt kan imo niet op dit moment. Pak een pistool zet drie borden met Feyenoord, PSV, Ajax en een iets kleinere met Vitesse neer. Blinddoek jezelf en schiet zou ik zeggen.

AFCA020 Rang: Vedette| 05-03-2013 21:28 | Reageer

Haha zeker niet met 8 punten verschil!

Latjepsv | 05-03-2013 22:48 | Reageer

Zou natuurlijk mooi zijn voor ons maar waar hij dit vandaan haalt weet ik ook niet

GodenZoon Rang: Waterdrager| 05-03-2013 23:53 | Reageer

Eerst zien dan geloven....

De afgelopen 2 jaar riepen er ook allemaal (oud)trainers dat psv kampioen zou worden... En toch werd Ajax het...

En dit jaar kan je er helemaal geen pijl op trekken, feyenoord en vitesse strijden ook nog mee.... dusssss...

Het gaat erom wie er aan het eind van 't seizoen bovenaan staat...
Niet om wie er nu bovenaan staat.....



Volg Voetbalinfo nu ook op Twitter. Het nieuws, de artikelen en interviews zijn altijd direct te volgen via Twitter!