| Vergeten? | Registreer

Bony staat open voor transfer naar West Ham United

25 maart 2013 16:40 | Bron: Sky Sports | Auteur: Benjamin Hagen
 

Eerder deze week werd bekend dat West Ham United werk wil gaan maken van de komst van Wilfried Bony. De spits van Vitesse staat al geruime tijd in de schijnwerpers van verscheidene Europese topclubs en ook kapitaalkrachtige grootmachten uit Rusland worden genoemd.

De voorkeur van Bony lijkt echter in Londen te liggen, zo kan opgemaakt worden uit de teksten van de Ivoriaan in gesprek met Sky Sports. "Ik houd van de Premier League en ik zou er graag willen spelen als de kans er is. Ik ben een ambitieuze speler", zei hij na afloop van Ivoorkust - Gambia (3-0 winst, één goal Bony).

"Ik geniet van het voetballen in Nederland, maar ik verwacht een transfer naar een grotere competitie als ik het goed doe. Dat kan ik niet veranderen." Ook Fulham, Everton en Stoke City zouden geïnteresseerd zijn in de topscorer van de Eredivisie.

Voorspel nu voetbaluitslagen! Aanmelden bij de redactie

Reacties (10)

Reacties
Benjamin Rang: Sterspeler| 25-03-2013 16:41 | Reageer

Zou een prima club voor hem zijn, vindt het altijd wel een sympathieke club. En Bony kan het natuurlijk makkelijk aan, over twee jaar dan lekker naar een topclub / hoge subtopper!

janplan Rang: Super talent| 25-03-2013 18:43 | Reageer

Zijn toch hele mooie clubs allemaal.

Erikpolman Rang: Super talent| 25-03-2013 18:52 | Reageer

Mooie club met prachtig nummer (i'm forever blowing bubbles)

Jesse Rang: Sterspeler| 25-03-2013 19:07 | Reageer

Mooie club hoor, maar hij kan toch echt wel een stap hoger.

Tijmen Rang: Landskampioen| 25-03-2013 19:45 | Moderator Reageer

Als groot fan van West Ham United hoop ik echt dat deze transfer doorgaat. Andy Caroll heeft toch niet echt gebracht wat ik verwacht had. Hoop dan ook dat ze Bony halen ipv Caroll definitief over te nemen van Liverpool.

AFCA020 Rang: Vedette| 26-03-2013 11:05 | Reageer

Mag ik vragen hoe jij een groot fan bent geworden van West Ham?
Ik vind het een leuke keuze namelijk!

Tijmen Rang: Landskampioen| 26-03-2013 13:01 | Moderator Reageer

Vanaf 2006/2007 is dit eigenlijk begonnen. Vanaf toen ging ik meer buitenlands voetbal kijken, vooral de Premier League. Vanaf de eerste wedstrijd dat ik Carlos Tevez zag spelen, werd ik fan van hem. Daardoor ben ik dat seizoen West Ham gaan volgen en vond het een mooie club. Mooi shirt, mooi stadion, speelden leuk voetbal (ook al waren de resultaten niet zo goed)en hadden leuke spelers, waarvan Anton Ferdinand, Benayoun, Reo-Coker en natuurlijk Tevez mijn favorieten waren. Nadat Tevez weg ging bij West Ham, ben ik de club blijven volgen en een steeds grotere fan geworden.

AFCA020 Rang: Vedette| 26-03-2013 13:07 | Reageer

Ben je er ook weleens geweest?
Of staat dat nog op je bucketlist ;)

Tijmen Rang: Landskampioen| 26-03-2013 16:11 | Moderator Reageer

Nee, ben er nog nooit geweest, maar wil er wel een keer heen. Hopelijk nog op het Upton park.

AFCA020 Rang: Vedette| 26-03-2013 11:08 | Reageer

Een erg mooie club, maar ik zie hem liever bij een engelse/duitse subtopper zoals Everton of Schalke. Clubs die wat meer op de helft van de tegenstander spelen, waardoor hij dus beter tot zijn recht komt.

Zou misschien ook wat voor Liverpool of Arsenal kunnen zijn?
Liverpool indien Suarez verkast en Arsenal eigenlijk sowieso wel



Volg Voetbalinfo nu ook op Twitter. Het nieuws, de artikelen en interviews zijn altijd direct te volgen via Twitter!