| Vergeten? | Registreer

'Milan wil Fiorentina overbieden in strijd om Clasie'

25 maart 2013 17:57 | Bron: Calciomercato | Auteur: Benjamin Hagen
 

De kans dat Jordy Clasie na dit seizoen in de Serie A actief is, lijkt opeens een stuk groter geworden. Nadat vrij recent nog bekend werd dat Fiorentina de kleine spelverdeler van Feyenoord volgt, zou ook AC Milan namelijk interesse hebben.

Dat schrijft het Italiaanse medium Calciomercato maandag. De topclub uit de modestad zou La Viola willen overtreffen met een bod van ruim zeven miljoen euro; dat is bijna twee miljoen meer dan het bedrag dat Fiorentina opzij zou hebben geschoven voor Clasie.

De Oranje-international zou bij Milan gezien worden als de vervanger van Andrea Pirlo; dit seizoen speelt de formatie immers zonder een echte spelverdeler. Een andere kandidaat voor die functie zou Javier Pastore van Paris Saint-Germain zijn, maar de Argentijn moet veel meer kosten dat Clasie.

Voorspel nu voetbaluitslagen! Aanmelden bij de redactie

Reacties (20)

Reacties
janplan Rang: Super talent| 25-03-2013 18:37 | Reageer

Clasie als vervanger van Andrea Pirlo, wat een lacher. Waarschijnlijk zijn er mensen spreek zaakwaarnemer die belang hebben bij dit soort berichten. Zelfs een blinde kan zien dat Clasie natuurlijk in de verste verte geen Pirlo is of ooit zal worden. Hopelijk neemt hikj zelf dit soort berichten net zo weinig serieus als ik dat doe.

Erikpolman Rang: Super talent| 25-03-2013 18:47 | Reageer

Wat een onzin kraam jij uit... Hoe kan jij in godsnaam nu al weten dat Clasie altijd verre van het niveau van Pirlo zal blijven? ( Ik zeg niet dat hij het wel wordt, maar om hem daar nu al voor af te schrijven..). Toen hij bij excelsior zat kon je ook zeggen: Hij zal nooit international worden. Pff maar als jij een glazen bol hebt ofzo geef me dan ook even de toto-uitslagen, heb ik ook een leuk weekend...

AFCA020 Rang: Vedette| 26-03-2013 11:29 | Reageer

Ik vind het niet zo'n rare uitspraak hoor.
Leuk spelertje voor een club als feyenoord, maar meer zal hij niet worden. Strootman is al 4x zo goed en ook Strootman is nog geen Pirlo en of die dat zal worden, dat weet ik nog niet eens zeker.
Maar Clasie? Schei toch uit. Beetje realistisch blijven moet ook kunnen he. Ik weet dat die jongen een feyenoordshirtje draagt, maar vind je jezelf niet een beetje overdreven door te stellen dat je hem niet afschrijft als zijnde "een nieuwe Pirlo"?

Tuurlijk alles kan..... je weet het natuurlijk, misschien wordt Roland Bergkamp wel de nieuwe Falcao als hij naat Atl Madrid gaat? ( Ik zeg niet dat hij het wel wordt, maar om hem daar nu al voor af te schrijven..) Toen hij in de jeugd bij Excelsior zat kon je ook zeggen: Hij zal nooit voor Jong Oranje uitkomen. Heeft hij ook eens gedaan. Pff maar als jij een glazen bol hebt ofzo geef me dan ook even de toto-uitslagen, heb ik ook een leuk weekend...


Klinkt best raar he als je zulke veronderstellingen maakt? Maar dit is exact hetzelfde.... Clasie is en wordt overduidelijk GEEN Pirlo

AFCA020 Rang: Vedette| 26-03-2013 15:01 | Reageer

Ik neem dit net als jou ook met een flinke korrel zout.
Denk erik ook wel, maar hij heeft alleen hoop en natuurlijk een overduidelijke sterke voorkeur voor feyenoord.
Hoewel Erik ook weleens gelijk kan hebben, verliest hij zodra het om AJAX of feyenoord gaat alle redelijkheid uit het oog.

IvoT Rang: Waterdrager| 25-03-2013 20:13 | Reageer

Ik denk dat Fiorentina een betere stap zal zijn. Een mooie club, nog niet de absolute top maar dat kan later eventueel nog komen. Vrees dat hij het nu bij Milan nog zal moeten afleggen tegen de concurrentie en dat zou zonde zijn.

Erikpolman Rang: Super talent| 25-03-2013 21:19 | Reageer

Mooi, zeven miljoen, de prijs gaat al omhoog. Ben echter nog niet tevreden met dit bedrag. Iets meer dan tien miljoen ben ik blij mee.

AFCA020 Rang: Vedette| 26-03-2013 11:31 | Reageer

Hahahaha dan vrees ik voor je dat jij niet blij gaat zijn :p

Erikpolman Rang: Super talent| 26-03-2013 14:43 | Reageer

5,5 mlj was al een geschenk uit de hemel volgens jou..... wat is dit dan?

AFCA020 Rang: Vedette| 26-03-2013 14:57 | Reageer

een roddel ;)

Erikpolman Rang: Super talent| 26-03-2013 15:05 | Reageer

Kun je denken, sluit ik ook niet uit. Maar het uiteindelijke bedrag zal toch echt bij het dubbele in de buurt moeten komen

AFCA020 Rang: Vedette| 26-03-2013 15:13 | Reageer

Maar je denkt en vind toch niet echt dat hij 14 miljoen of meer waard is neem ik aan?

Ik denk dat met 5,5 miljoen iedereen blij mag zijn. Het is een te rechtvaardigen en marktconforme prijs.
Tussen de 4 en max 6 is mooi. En hoe verder ze tegen die bovengrens aankomen hoe fantastischer het zou zijn voor feyenoord en daardoor indirect dus ook het Nederlands voetbal.
5,5 is dus erg goed in mijn optiek.

Buitendat neem ik aan dat Clasie ook wel graag wil

Erikpolman Rang: Super talent| 26-03-2013 15:59 | Reageer

Hoe kun je nou in godsnaam 4 mlj genoeg vinden voor een belangrijke basisspeler + international met contract tot 2015. Gewoon 10 m of meer vragen en als ze dat niet willen betalen blijft hij lekker bij feyenoord. Anita ging voor het dubbele weg voor wat jou voor clasie waard vindt, clasie is vele malen beter dan anita

AFCA020 Rang: Vedette| 26-03-2013 16:12 | Reageer

Anita had nationaal alles gewonnen wat er te winnen viel en dat meerdere malen.
Anita was geselecteerd in het Europese dreamteam voor jeugd.
Anita heeft ruim over de 100 wedstrijden voor AJAX gespeeld, Anita had meerdere jaren UEFA Cup en Champions League ervaring
Anita had veel meer interlands gespeeld totaal dan Clasie (met jeugd en alles erbij)

En Anita leverde slechts 8,5 mln op.

Dan ga jij mij toch niet zeggen dat een Clasie die internationaal nul ervaring heeft en niks heeft gewonnen bij zijn club een meervoud van Anita waard zou zijn zeker?

Weet niet waar je dat allemaal op baseert?

Erikpolman Rang: Super talent| 26-03-2013 16:15 | Reageer

Nouja, ik hecht aan een interland tegen Italie, waar die tegenover pirlo staat nou niet evenveel waarde als een duel tegen jong tsjechie ofzo... Haha kan aan mij liggen hoor....

AFCA020 Rang: Vedette| 26-03-2013 17:06 | Reageer

Omdat ze in het "grote oranje" evenveel interlands hebben, vind ik dat je dat logischerwijs weg kan strepen en dan blijven jeugdselecties over.
Daarvan heeft Anita er een stuk meer.

Verder heeft Anita veeeeeel vaker tegenover grote spelers gestaan omdat hij elk jaar champions league speelde of Europa League.

Dus ja ik vind het inderdaad heel raar dat classie meer waard zou moeten zijn dan Anita haha maar neem aan dat je daar wel over eens bent als je reëel bent

AFCA020 Rang: Vedette| 26-03-2013 16:16 | Reageer

En ik zei niet dat 4 genoeg was. Ik zei 4 tot 6.
Dat ze met 4 nog wat proberen om de prijs op te krikken snap ik.
maar 5,5 is wel echt een goede prijs.

Zeker als Sneijder maar 7 mln waard is, als je dat in ogenschouw neemt zou je gekscherend nog geen 5 ton krijgen voor clasie...
snap natuurlijk wel dat hij veel meer waard is dan 5 ton, maar als Sneijder slechts 7 waard is mag je met een miljoenen bod van 5,5 gewoon je handjes dichtknijpen

Erikpolman Rang: Super talent| 26-03-2013 16:34 | Reageer

Sneijder is zeven miljoen waard dus laten we alle talentjes uit Nederland maar voor niets weg doen.... Nee geen goed argument lijkt me dat, dat is appels met peren vergelijken. Sneijder heeft geen restwaarde en is nou ook niet zo denderend meer. Kijk naar Fer en Wijnaldum. éénjarig contract en voor meer dan vijf miljoen de deur uit. Een jaar later meteen een bod van tien miljoen op Fer

AFCA020 Rang: Vedette| 26-03-2013 17:11 | Reageer

Ik zeg toch ook dat 5,5 mln mooi is?!
En zelfs dat het rechtvaardig is, dus weet niet of je nu serieus bent of gewoon raar wil doen? Want je probeert dingen in mijn mond te leggen maar dat gaat je niet lukken :p

Haha en Sneijder niet denderend?! Die jongen is vele malen beter dan wie ook in onze competitie, maar ook daar ben je het neem ik aan zonder feyenoord bril ook wel mee eens ;)

AFCA020 Rang: Vedette| 26-03-2013 11:32 | Reageer

Ik geloof geen snars van dit verhaal.
Zal wel een of andere Italiaanse roddel zijn.

Sowieso: AC Milaan?!
En toen ik ook nog las dat ze maarliefst 7 miljoen willen betalen wist ik het zeker..... onzin

AFCA020 Rang: Vedette| 26-03-2013 11:33 | Reageer

Hahaha en ook echt die twijfel tussen Patore en clasie :p

Nogmaals: Bullcrap



Volg Voetbalinfo nu ook op Twitter. Het nieuws, de artikelen en interviews zijn altijd direct te volgen via Twitter!