| Vergeten? | Registreer

Feyenoord ziet geen toekomst in verhuurde Isoufi

26 maart 2013 15:48 | Bron: RTV Rijnmond | Auteur: Erik Polman
 

Afgelopen seizoen vertrok Shabir Isoufi op huurbasis naar Telstar. De jongeling heeft zich daar echter niet kunnen bewijzen en Feyenoord voorspelt het talent geen mooie toekomst. De Rotterdammers gaan zijn aflopende contract niet verlengen.

Isoufi zal dus de zoektocht naar een nieuwe werkgever moeten starten. Tot dusver is het hoogtepunt van de jongeling dat hij enkele malen bij de wedstrijdselectie van trainer Ronald Koeman zat. Verder werd hij meerdere malen verhuurd.

Hij kwam onder andere op huurbasis uit voor Telstar, Dordrecht en Excelsior. Afgelopen seizoen speelde hij 24 duels voor Telstar, waarin hij zes maal de bal tussen de palen wist te krijgen. Zijn debuut voor Feyenoord heeft Isoufi nog niet gemaakt, en die zal hoogstwaarschijnlijk ook niet meer komen.

Voorspel nu voetbaluitslagen! Aanmelden bij de redactie

Reacties (10)

Reacties
AFCA020 Rang: Vedette| 26-03-2013 16:01 | Reageer

Ik dacht eigenlijk altijd gehoord te hebben dat dit zo'n fantastische speler was, een geweldig talent, een topper in wording etc.

Heeft iemand meer info over hem en waarom hij niet goed genoeg is en zijn "belofte" niet inlost?

Offtopic:
Zo zie je maar weer, al die vroege hypes en voorspellingen creeeren rond een B of A junior slaat nergens op.
Zelfde gebeurd nu ook bij jongens als vilena, boetius, locadia etc.
Stuk voor stuk voetballers met talent, maar ze moeten niet zo de hemel in geprezen worden. Die hele hype nu rond deze spelers (van sommige) slaat ook weer nergens op. Eerst moet het bewezen worden vind ik, daarna mag je er potentiele toppers van maken

Erikpolman Rang: Super talent| 26-03-2013 16:12 | Reageer

Volgens mij gewoon groot talent, maar breekt maar niet door. Aan eeuwige talenten heb je ook niets. Vilhena boetius enz. Is een heel ander verhaal, die zijn al veel verder, isoufi heeft nog nooit in feyenoord 1gespeeld. En ik vraag me af waarom fischer niet in het rijtje wordt genoemd :p

Erikpolman Rang: Super talent| 26-03-2013 16:13 | Reageer

Die wordt namelijk ook genoeg opgehemeld, 'de nieuwe messi' .........

AFCA020 Rang: Vedette| 26-03-2013 16:55 | Reageer

Ik zeg toch etc?
Ik kan iedereen wel opnoemen.
Maar buitendat wordt er door iedereen juist nuchter en kritisch gekeken naar uitgerekend Fischer :p

De Boer die hem terugzet naar het 2e, de boer die hem gewoon wisselt wanneer nodig etc.
Als Perez wat anders roept is dat Perez zijn fout.
Maar ook Perez was eerlijk en zei dat hij nog heel veel te leren had maar in potentie wel zou kunnen gaan behoren tot de uiteindelijke top 3.
Maar dan moet hij wel nog die flinke stappen gaan maken.

Venz Rang: Amateur| 26-03-2013 16:32 | Reageer

Ajacieden komen in zijn lijstje nooit voor ;)

AFCA020 Rang: Vedette| 26-03-2013 17:01 | Reageer

Wat bedoel jij nou?

En zoals gezegd er staat "etc" omdat ik niet half talentvol voetballand erop wil zetten.
En ik had het over Nederlanders. Maakt mij het nou weer uit hoe ze in Denemarken naar hun talenten kijken?

Wil jij Ajacieden horen? Brutil Hose is er zo een waar gelijk een stempel op werd gedrukt. Was ik toen al op tegen. Weet niet of jij/jullie die tijd mee hebben gemaakt maar toen gebeurde het ook!

Venz Rang: Amateur| 26-03-2013 17:19 | Reageer

Het was met een duidelijke knipoog omdat er voor jou geen andere club is dan ajax en in je voorbeelden zijn het andere spelers dan ajacieden.
All good. Alleen maar goed, diehard fans! Hahah.

AFCA020 Rang: Vedette| 26-03-2013 17:27 | Reageer

Oh Hahaha ik dacht al! :p

KasperHermans Rang: International| 26-03-2013 18:09 | Reageer

Als je bij Telstar geen uitblinker bent, heb je bij Feyenoord helemaal niets te zoeken. Logisch dus

AFCA020 Rang: Vedette| 27-03-2013 10:47 | Reageer

Ja dat snap ik wel dat hij daar niet de beste zal zijn momenteel, maar als hij die grote speler is wat men vind, is het raar dat hij wordt afgeschreven.

Maar buiten dat, 6 doelpunten als speler van een laagvlieger als telstar is niet heel erg slecht toch?



Volg Voetbalinfo nu ook op Twitter. Het nieuws, de artikelen en interviews zijn altijd direct te volgen via Twitter!