| Vergeten? | Registreer

Fischer: 'Hebben laten zien wat we kunnen'

15 april 2013 10:03 | Bron: Persconferentie | Auteur: Michel van Ballegooij
 

Viktor Fischer is dolgelukkig met de 2-3 overwinning in Eindhoven. Ajax speelde een uitstekende wedstrijd en ook de Deense middenvelder wist zich te onderscheiden. Door de overwinning lijkt het kampioenschap Ajax niet meer te kunnen ontgaan.

"Dit is geweldig. We hebben terecht gewonnen, dat vind ik wel. We hebben laten zien wat we kunnen", jubelt de Deense voetballer, die zelf ook bijna tot scoren kwam. "Ja, het was leuk geweest. Jammer dat het niet gelukt is, maar we hebben gewonnen en dat is natuurlijk het belangrijkste."

Fischer kreeg nog wel een gele kaart van arbiter Kuipers wegen te hevig protesteren. "Ik dacht dat het een penalty was. Er werd echter niet gefloten. Maar dat maakt niet uit, we hebben gewonnen. Of ik vaak zo uitval? Nee. Eigenlijk niet, maar in dit geval wel. Nu ziet het er goed uit, maar we hebben nog vier wedstrijden te gaan. Komende vrijdag spelen we tegen Heerenveen, ook weer een belangrijke wedstrijd."

Voorspel nu voetbaluitslagen! Aanmelden bij de redactie

Reacties (9)

Reacties
AFCA020 Rang: Vedette| 15-04-2013 10:51 | Reageer

Was ook gewoon een pingel, maar goed, gelukkig is die dwaling van de arbiters niet cruciaal gebleken

Pieter Bakker Rang: Ballenjongen| 15-04-2013 14:28 | Reageer

zoals Visser al zei toen ze van Steau verloren en die aanvoerder een wereld-goal maakte: "puur geluk". Heeft media-training nodig want gaat helemaal fout met deze jongen. Respect voor Ericsen, echt een topper!

AFCA020 Rang: Vedette| 15-04-2013 15:48 | Reageer

Kijk en dit is dan weer onzin.
Hij is juist een hele tactvolle en sympathieke jongen. Welbespraakt ook.

Hij heeft een goed stel hersens en kan ook nog eens meesterlijk voetballen.


En schrijf je nou serieus al hun namen expres verkeerd? Hahaha ongelooflijk.
Je "puur geluk" opmerking slaat ook echt kant noch wal.

Pieter Bakker Rang: Ballenjongen| 21-04-2013 20:17 | Reageer

Heeft Fischer toch echt gezegd AFCA020. Bekijk zijn reactie maar eens terug. Die opmerking was ongelooflijk! Ericsen, respect. Fischer of Visser, whatever, laat die jongen maar lekker rondjes lopen rond de atletiekbaan. Hoop dat Sjakie Swart goed en veel aan die hardloper kan en zal gaan verdienen. Respect voor Lasse Schone en Ericsen! ^^
Ik was trouwens vorige week op de Toekomst en eerlijk is eerlijk, Jong Ajax kreeg voetbal-les! 0-3 winst voor Jong FC U terwijl die tot maandag juist 3 x achter elkaar verloren hadden. :(

AFCA020 Rang: Vedette| 22-04-2013 10:16 | Reageer

Gaat ie weer hoor met zn namen....

Jonge je bent zielig en word gek van je!
Ja Fisscher heeft dat inderdaad gezegd maar is het jouw weleens opgekomen dat deze jongen uit Denemarken komt en dus een vrij vertaling gebruikt van iets wat in zijn land gewoon is?
En met het slaat nergens op doelde ik op je onzinngige speculaties dat het in dit geval "puur geluk" zou zijn de overwinning op psv.

Maar blijf jij maar lekker zeiken en onzin schrijven.
Zeg voortaan even wanneer je weer naar De Toekomst gaat, zal een gezellige ontmoeting kunnen worden bijgoochum....

Venz Rang: Amateur| 22-04-2013 16:34 | Reageer

Sommige mensen weten niet wat eendiscussievoeren is. Pieter is anti-ajax en datwas het.Ik ben ook anti-ajax, maar ik ga graagdediscussie aan. Daar hebben we meer aan metznallen.

Ik kan ook elk stukje wat over ajakkes ;)gaat zetten dat Ajax kut is, maar dediscussie geeft in mijn ogen meer voldoening.

Gewijzigd op maandag 22 april 2013 om 16:35.
AFCA020 Rang: Vedette| 23-04-2013 11:04 | Reageer

Ja joh, droeftoeter.

Maar niet alleen AJAX, hij lult onzin over jeugdspelers uit plaatselijke amateur verenigingen die in het nederlands elftal moeten..... Dan moet AJAX weer een jongen uit Alphen aantrekken, Feyenoord zou baat hebben bij een jongen uit Limburg en weet ik veel wat..... te veel onzin voor me arme arme hoofdje :p

Maar ik irriteer me er mateloos aan!

Wat jij zegt inderdaad:
Ik ben voor AJAX, heb dus weinig tot niets met feyenoord en/of psv maar discusieren moet kunnen en ik hou er van!

Wat goed is is goed, dat moet je kunnen en durven benoemen, of het nou over AJAX feyenoord of PSV gaat.
En wat slecht is is slecht. Klaar simpel zat.

AFCA020 Rang: Vedette| 23-04-2013 11:04 | Reageer

Hahahah bedoelde jou trouwens niet met droeftoeter he :p doelde op Pieter Koekebakker :p

Venz Rang: Amateur| 23-04-2013 11:09 | Reageer

All good all good ;)



Volg Voetbalinfo nu ook op Twitter. Het nieuws, de artikelen en interviews zijn altijd direct te volgen via Twitter!