| Vergeten? | Registreer

Werder Bremen toont interesse in PSV-verdediger

14 mei 2013 21:53 | Bron: Voetbal International | Auteur: Joachim van der Marck
 

Werder Bremen heeft zich bij PSV gemeld voor Marcelo. Technisch directeur Marcel Brands bevestigde de interesse van de Duitse club tegenover Voetbal International, maar tot op heden was het maar één bericht.

De 25-jarige verdediger werd de afgelopen weken al meerdere keren bekeken door een delegatie van de Duitse middenmoter. De Braziliaan gaf vaak aan klaar te zijn voor een nieuwe stap, maar de interesse van Werder is volgens Brands nog niet concreet.

Wanneer Marcelo komende zomer Eindhoven verlaat, zal zijn opvolger uit de Eredivisie gehaald worden. Naast de komst van Menno Koch en Jorrit Hendrix uit de jeugdopleiding, wil PSV zich versterken met Virgil van Dijk (FC Groningen) en/of Mike van der Hoorn (FC Utrecht).

Voorspel nu voetbaluitslagen! Aanmelden bij de redactie

Reacties (10)

Reacties
Benjamin Rang: Sterspeler| 14-05-2013 22:09 | Reageer

Strik er om heen!!

Trikson | 14-05-2013 22:19 | Reageer

Ze hebben daar in Bremen echt een blinde scout zitten...

MBB | 14-05-2013 22:35 | Reageer

Zolang ze meer dan €10 euro bieden, direct accepteren... ;-)

AMA7 | 14-05-2013 23:10 | Reageer

Het zal toch niet waar zijn he.....

AFCA020 Rang: Vedette| 15-05-2013 9:08 | Reageer

Als ik Brands was zou ik werder 2 miljoen betalen zodat ze Marcelo asjeblieft overnemen! :p haha

Venz Rang: Amateur| 15-05-2013 15:12 | Reageer

da kan nie

janplan Rang: Super talent| 15-05-2013 15:15 | Reageer

Werder Bremen, ooit een grootmacht in Duitsland ( en regelmatig ook europees)is dit seizoen maar nipt aan degradatie ontsnapt. Ik vroeg me al af hoe dit verval is ingezet, maar als je al belangstelling hebt voor Marcello, dan denk ik dat degradatie komend seizoen dan wel een feit zal zijn.

Timooranje Rang: Teletekst supporter| 20-05-2013 20:20 | Reageer

Waarschijnlijk de grootste fan van Werder zijnde op dit forum heb ik even flink gejankt. Als je als scout denkt dat je het weggeven van doelpunten kan stoppen door een uiterst gebrekkige voetballer als Marcelo dan heb je toch een flinke klap van de molen gehad. Waar ze dit jaar nog net ontsnapt zijn aan degradatie, kan dat volgend jaar zo maar wel gebeuren met een speler als deze :'(

Venz Rang: Amateur| 21-05-2013 9:56 | Reageer

Als Werderfan kun jij wellicht ook het waarheidsgehalte van dit artikel inschatten ?

Timooranje Rang: Teletekst supporter| 21-05-2013 17:26 | Reageer

Tja, ze hebben zelf uiteraard nog niks bevestigd, maar ze zijn wel op zoek naar versterking voor de achterhoede. Momenteel is het budget niet al te hoog, maar als PSV hem goedkoop wilt laten gaan, wat niet zo heel vreemd zou zijn, dan is er zeker een mogelijkheid, zeker omdat Werder een enigszins Nederlands gerichte club is. Misschien ook dat ze hem wel halen als vervanger van de afgelopen zomer vertrokken Naldo. Naldo speelde wel erg goed en Marcelo heeft enigszins iets van hem weg qua speelstijl en uiterlijk. Ik hoop niet dat ze Marcelo gaan halen, maar ik zou het gerucht zeker niet als complete onzin afdoen.



Volg Voetbalinfo nu ook op Twitter. Het nieuws, de artikelen en interviews zijn altijd direct te volgen via Twitter!