| Vergeten? | Registreer

PSV neemt afscheid van clubicoon Bouma

16 mei 2013 16:30 | Bron: Voetbal International | Auteur: Benjamin Hagen
 

Het contract van Wilfred Bouma dat na dit seizoen afloopt zal niet worden verlengd. De ervaren verdediger heeft hiermee zijn laatste wedstrijd voor PSV gespeeld en kan deze zomer op zoek naar een nieuwe werkgever.

Lang werd er gespeculeerd over een al dan niet nieuwe verbintenis tussen werkgever- en nemer, maar donderdagmiddag is de kogel door de spreekwoordelijke kerk geraakt.

Voetbal International schrijft dat de 34-jarige verdediger namelijk niet in de plannen voorkomt van de nieuwbakken hoofdtrainer Philip Cocu. In totaal speelde Bouma 234 wedstrijden voor PSV, verdeeld over twee periodes. Tussen 2005 en 2010 kwam hij nog in Engeland uit voor Aston Villa.

Voorspel nu voetbaluitslagen! Aanmelden bij de redactie

Reacties (14)

Reacties
AFCA020 Rang: Vedette| 17-05-2013 10:50 | Reageer

Zal niet ernstig gemist worden denk ik

Venz Rang: Amateur| 17-05-2013 11:07 | Reageer

Waterman (transfervrij), Bouma, Hutchinson (transfervrij), Engelaar(transfervrij), Nijland, Derijck komt niet voor in de plannen van Cocu. Ik zeg Cocu is bezig met de grote schoonmaak
En stiekem bevalt me dat prima.

AFCA020 Rang: Vedette| 21-05-2013 9:55 | Reageer

Kan ik goed begrijpen, zeker deze jongens kan je PRIMA missen ;)
Niet een vind ik er goed genoeg voor psv

AFCA020 Rang: Vedette| 27-05-2013 15:46 | Reageer

Venz, heb jij dat ook dat je op nieuwe berichten niet meer kan reageren?

Bij mij is dat vanaf vorige week ofzo ergens het geval.

Ik heb al vragen neergelegd bij de redactie van deze website maar krijg nul respons. Misschien middels deze weg wel ;)

Venz Rang: Amateur| 28-05-2013 17:06 | Reageer

Ja helaas kan ik amper nog reageren, alleen op oude berichten. En juist nu PSV met verdedigers aan komt zetten en ik mij graag in de discussie roer kan dit niet ! REDACTIE???

AFCA020 Rang: Vedette| 30-05-2013 11:52 | Reageer

Ja ongelooflijk, heb meerdere mailtjes en berichten gestuurd naar zowel de redactie als individuen die voor deze site werken (bijvoorbeeld Erik Polman), maar er wordt gewoon door niemand gereageerd?!
En dat terwijl bijvoorbeeld Erik dagelijks online is als ik zijn profiel moet geloven?

Staat totaal niet zakelijk en/of professioneel als je het mij vraagt. Ik hoop dat Voetbalinfo.nl snel met een oplossing komt, op deze manier raken ze helaas hun members kwijt.

Hoop echt dat dit spoedig opgelost kan worden redactie?
Of minimaal ergens een reactie. Danwel op mijn mails, danwel op mijn posts, danwel op mijn berichten naar individuen. Hoor graag van u.

Venz Rang: Amateur| 30-05-2013 12:52 | Reageer

Misschien gaat het enkel om ons 2 AFCA20, de laatste reactie verschuiven wel van positie, dus blijkbaar zijn er mensen die wel kunnen reageren ! haha ;)

AFCA020 Rang: Vedette| 30-05-2013 15:45 | Reageer

Ja ik heb al van alles geprobeerd, nieuwe accounts, nieuwe email, vanaf de ipad, vanaf me iphone, vanaf me macbook, vanaf een pc.
Heb het geprobeerd zonder me aan te melden, maar ik zie gewoon nergens iets?

heeeeeel raar.

Venz Rang: Amateur| 30-05-2013 15:47 | Reageer

Dan moeten we zelf maar wat beginnen , vrije tijd over ? hahah

AFCA020 Rang: Vedette| 30-05-2013 15:47 | Reageer

Hahahaha

AFCA020 Rang: Vedette| 30-05-2013 15:48 | Reageer

Kunnen ook gewoon alles bespreken op dit nieuws item? :p

Venz Rang: Amateur| 30-05-2013 16:38 | Reageer

Heb jij weer een punt :P

Venz Rang: Amateur| 04-06-2013 11:07 | Reageer

Bruma naar PSV, denk ik tenminste. Ik vind het een goede aankoop, al moet dat nog blijken inderdaad. Maar het is in ieder geval een verdediger!!!

Pieter Bakker Rang: Ballenjongen| 25-05-2013 17:57 | Reageer

Eindelijk, werd hoog tijd. Hoop dat zij nu Bas Disveld gaan halen, de aanvoerder van Bemmel. Uitstekende centrale verdediger en beter dan zijn broer die in de 1e selectie van NEC zit. Bouma, je mag blij zijn met je loopbaan en je hebt het lang volgehouden. Nu samen gaan kaarten met Mark van Bommel.



Volg Voetbalinfo nu ook op Twitter. Het nieuws, de artikelen en interviews zijn altijd direct te volgen via Twitter!